БгФ1 отборни страници

Споделете какво ви харесва и какво не в нашия сайт! Всички предложения са добре дошли!
Аватар
ivanstefchev
Организатор
Организатор
Мнения: 775
Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
Име: Иван Стефчев
Дебют: ГП на Европа 2009
Сайт: www.Simracing.BG
Любим пилот/и: Люис Хамилтън
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Моля всеки един собственик или мениджър да напише следната информация за отбора си като отговор в темата;

Име на отбора -
Дебют -
"База" на отбора ( град ) -
Собственик -
Мениджър -
Дизайнер -
Титулярни пилоти -
Тест пилоти -
Уеб сайт -
Шаси -
Двигател -
Участия -
Подиуми -
Точки -
Победи -
Спечелени квалификации -
Първи пол позишън -
Най-добро класиране в ГП -
Титли при пилотите -
Титли при конструкторите -
Най-добро крайно класиране в шампионата -

История на отбора -


Ако съм забравил нещо ще едитвам.
Аватар
Canzone_Dido
БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
Мнения: 2457
Регистриран на: Нед 17 Апр, 2005 11:00 pm
Име: Диян Костадинов
Дебют: Австралия 2005
Отбор: Eventa Simracing
Позиция в отбора: Собственик и Първи пилот
Победи: 51
Подиуми: 73
Пол-позишъни: 46
Сайт: www.eventa-simracing.com
Управление: Logitech G27
Любим отбор/и: Eventa Simracing
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Име на отбора - EventaF1 Team
Дебют - Австралия 2004
"База" на отбора ( град ) - Варна
Собственик - Диян Костадинов
Мениджър - Диян Костадинов
Дизайнер - Траян Сарафов
Титулярни пилоти - 1 - Диян Костадинов; 2 - Тодор Василев
Тест пилоти - 1 - Михаил Михайлов; 2 - Адриан Петков
Уеб сайт - няма
Шаси - BMW Sauber
Двигател - BMW
Участия - 90
Подиуми - 48
Точки - 564
Победи - 32
Спечелени квалификации - 37
Първи пол позишън - Австралия 2006
Най-добро класиране в ГП - 1-во място
Титли при пилотите - 1
Титли при конструкторите - 1
Най-добро крайно класиране в шампионата - 1

С историята сряда ще съм готов, поне тогава Трей ще ми напише събитията свързани с отбора и самото му зараждане ;)
Аватар
DULICHKI
Veteran
Veteran
Мнения: 2126
Регистриран на: Пон 10 Апр, 2006 11:00 pm
Име: Димитър Дулички
Дебют: Австралия 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Съсобственик
Сайт: https://bit.ly/2YVdGAO
Управление: Волан
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Михаел Шумахер
Местоположение: Кюстендил
Обратна връзка:

СКОРО
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter Thompson

Моят сим рейсинг ЮТюб канал

Моят гейминг ЮТюб канал
Аватар
DULICHKI
Veteran
Veteran
Мнения: 2126
Регистриран на: Пон 10 Апр, 2006 11:00 pm
Име: Димитър Дулички
Дебют: Австралия 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Съсобственик
Сайт: https://bit.ly/2YVdGAO
Управление: Волан
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Михаел Шумахер
Местоположение: Кюстендил
Обратна връзка:

СКОРО
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter Thompson

Моят сим рейсинг ЮТюб канал

Моят гейминг ЮТюб канал
Аватар
KimiRaikkonen
Novice
Novice
Мнения: 213
Регистриран на: Нед 25 Мар, 2007 12:00 am
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Име на отбора - F1 SuperStart
Дебют - Германия 2007
"База" на отбора ( град ) - гр. Пловдив
Собственик - Петър Дебърлиев
Мениджър - Петър Дебърлиев
Дизайнер - Петър Дебърлиев
Титулярни пилоти - 1-Александър Велев ; 2-Петър Дебърлиев
Тест пилоти - 1-Димитър Николов ; 2-Петър Николов
Уеб сайт - няма
Шаси - Renault
Двигател - Renault
Участия - 8
Подиуми - 3
Точки - 22
Победи - 0
Спечелени квалификации - 0
Първи пол позишън - няма
Най-добро класиране в ГП - 3-то място
Титли при пилотите - 0
Титли при конструкторите - 0
Най-добро крайно класиране в шампионата - няма





Статистика на участията в БГГП2


Участия в БГГП2 - 18
Дебют в БГГП2 - ГП на Австралия 2008
Първи подиум в БГГП2 - ГП на Австралия 2008
Първи точки в БГГП2 - ГП на Австралия 2008 - 16
Най-много точки в един старт в БГГП2 - 24 - ГП на Германия
Най-много участия за отбора в БГГП2 - Петър Дебърлиев и Петър Николов - 12
Най-много точки за отбора в БГГП2 - 122 - Петър Дебърлиев
Шампион - 1
Шампион при пилотите - 0
Победи - 12
Пол позишъни - 8
Общо точки в БГГП2 - 213


История след няколко дни.
Петър Дебърлиев
F1 SuperStart in my heart..
Аватар
PATRIOTS
Intermediate
Intermediate
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 05 Мар, 2006 12:00 am
Име: Георги Филов
Дебют: 09/04/2006г. Писта-Сепанг
Отбор: GSMI F1 Racing
Позиция в отбора: Собственик
Управление: Trust Predator GM3500
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Michael Schumacher
Местоположение: Варна

Име на отбора -GSMI F1 Team
Дебют - 9 Април 2006г. Гран при Малайзия
"База" на отбора ( град ) - Варна
Собственик - Георги Филов
Мениджър - Георги Филов
Дизайнер - Светлин Спиров
Титулярни пилоти -Георги Филов,Светлин Спиров
Тест пилоти - Стоян Спиров,Светослав Георгиев
Уеб сайт - Няма
Шаси -Toyota TF107
Двигател - Toyota RVX-07
Участия - 37
Подиуми - 1
Точки - 65
Победи - 0
Спечелени квалификации - 0
Първи пол позишън - 0
Най-добро класиране в ГП - 3
Титли при пилотите - 0
Титли при конструкторите - 0
Най-добро крайно класиране в шампионата - сезон 2007 6-то място
сезон 2008 6-то място

Данните са до 29/03/2009!
Георги Филов
Собственик и мениджър
GSMI F1 Racing - BGF1
GSMI Super Racing - BGGP2
Аватар
DULICHKI
Veteran
Veteran
Мнения: 2126
Регистриран на: Пон 10 Апр, 2006 11:00 pm
Име: Димитър Дулички
Дебют: Австралия 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Съсобственик
Сайт: https://bit.ly/2YVdGAO
Управление: Волан
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Михаел Шумахер
Местоположение: Кюстендил
Обратна връзка:

Аз ше пусна нов пост за Турбо Рейсинг след Франция - за Турбо и Турбо МоторСпорт сме назад със статистиката и ще требе време да се пресметнат нещата.
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter Thompson

Моят сим рейсинг ЮТюб канал

Моят гейминг ЮТюб канал
Аватар
ivanstefchev
Организатор
Организатор
Мнения: 775
Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
Име: Иван Стефчев
Дебют: ГП на Европа 2009
Сайт: www.Simracing.BG
Любим пилот/и: Люис Хамилтън
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Ще помоля всички нови отбори да си добавят статистиката и инфото, а старите да ги обновят.
Аватар
fena9305
Novice
Novice
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 01 Ное, 2008 12:00 am

Име на отбора - Скудерия ГП
Дебют - 2011
"База" на отбора ( град ) - Пловдив
Собственик - Иво Младенов
Мениджър - Димитър Центелович
Дизайнер - Радослав Иванов
Титулярни пилоти - Радослав Иванов и Иван Копринков
Тест пилоти - Димитър Центелович и Даниел Генов
Уеб сайт - няма
Шаси - SGP001
Двигател - Renault V8 RS27
Участия - 0
Подиуми - 0
Точки - 0
Победи - 0
Спечелени квалификации - 0
Първи пол позишън - няма
Най-добро класиране в ГП - няма
Титли при пилотите - 0
Титли при конструкторите - 0
Най-добро крайно класиране в шампионата - няма

История на отбора - Тима участва през 2009 и 2010 в БгГп2 като в първият сезон завършва с 6 точки на 11 място наравно с Yo Yo Gp2 , а през 2010 на 6 място с 51 точки , 2011 ще е дебютна за тима в БГФ1
Димитър Центелович
Мениджър и Тест пилот - ScuderiaPepsi F1Team
Управление:Клавиатура
Аватар
ivanstefchev
Организатор
Организатор
Мнения: 775
Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
Име: Иван Стефчев
Дебют: ГП на Европа 2009
Сайт: www.Simracing.BG
Любим пилот/и: Люис Хамилтън
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Няма да е зле да оставяте и по едно лого :)
Аватар
mladenov
Novice
Novice
Мнения: 216
Регистриран на: Вто 06 Окт, 2009 2:05 pm
Име: Иво Младенов
Дебют: Бразилия 2009
Отбор: BMW Shark Racing
Позиция в отбора: 2-ри пилот
Победи: 1
Подиуми: 4
Пол-позишъни: 1
Управление: Волан: Logitech Driving Force GT
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Fernando Alonso

Име на отбора - TNT Development
Дебют - 2011
"База" на отбора ( град ) - Варна
Собственик - Петър Николов
Мениджър - Петър Николов
Дизайнер - Иво Младенов
Титулярни пилоти - Иво Младенов и Георги Лефтеров
Тест пилоти - Петър Николов и Мариян Христов
Уеб сайт - няма
Шаси - TNT11
Двигател - DynamiteV2
Участия - 0
Подиуми - 0
Точки - 0
Победи - 0
Спечелени квалификации - 0
Първи пол позишън - няма
Най-добро класиране в ГП - няма
Титли при пилотите - 0
Титли при конструкторите - 0
Най-добро крайно класиране в шампионата - няма

История на отбора - TNT Development e наследникът на S2 Team. През 2010 участва в BGGP2 като пилоти за първите два старта са Петър Николов и Пламен Миланов. Миланов е наследен от Иво Младенов през ГП на Малайзия. Тимът завършва на 2-ро място в шампионата след BMW Shark.

Лого: http://tntracingdevelopment.com/communi ... 762191.jpg
Аватар
speeda5
Модератор
Модератор
Мнения: 180
Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
Име: Петър Кичуков
Дебют: ГП-Турция 2009
Отбор: BMW Shark F1 Team
Позиция в отбора: Пилот
Победи: 2
Подиуми: 10
Пол-позишъни: 1
Управление: Logitech Driving Force GT
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Michael Schumacher
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Лого- http://picbg.net/pic.php?u=11073pNG46&i ... &file=.jpg
Име на отбора -BMW Shark F1 Team
Дебют - 15 Юли 2007(ГП Франция) БгГП2 2008 (ГП Австралия)
"База" на отбора ( град ) - София
Собственик -Иван Запрянов
Мениджър - Иван Запрянов
Дизайнер - Иван Маринов
Титулярни пилоти -Мони Славчев, Петър Кичуков
Тест пилоти - Момчил Тотев , Иван Маринов
Уеб сайт - няма
Шаси -BMWS-511
Двигател - BMW P86/7
Участия - Бгф1(11) БгГП2(2x55-110)
Подиуми -Бгф1(0) БгГП2(72)
Точки -Бгф1(0) БгГП2 (708)
Победи - БгФ1(0) БгГП2(27)
Спечелени квалификации -БгФ1(0) БгГП2 (16)
Първи пол позишън - Бгф1(няма) БгГП2(ГП Италия 2008)
Най-добро класиране в ГП - БгФ1(10) БгГП2(1)
Титли при пилотите - БгФ1(0) БгГп2(1)
Титли при конструкторите - БгФ1(0) БгГП2(2)
Най-добро крайно класиране в шампионата - БгФ1(19) БгГп2(1)

История на отбора - Историята на отбора - Историята на отбора започва през далечната вече 2007 година. Тогава бъдещият и по настоящем собственик Иван Запрянов в компанията на свои приятели, открити и запалени фенове на Формула 1, решават да направят отбор в така наречената Българска Кибер лига в шампионата БГФ1. След серия от проучвания и размисли, Запрянов и още четирима негови колеги достигат до консенсуса да бъде създаден отбор, който да дебютира през въпросната година под името БМВ ШАРК Ф1 ТЕАМ. Тогавашни пилоти са били : Иван Запрянов, Драгостин Кожухаров, Валентин Фетваджиеж и Мартин Стоименов. Първоначалните резултати са били повече от трагични. Малкият опит, некомпетентността относно настройките на болида, както и липсата на достатъчно време за тренировки са били основните причини за недоброто представяне на тима и завървашването му на 19 позиция в крайното класиране, без нито една точка...
През 2008 година виртуалният шампионат се разделя на две серии – БГГП2 и БГФ1. Тогава, вече утвърдения собственик на отбора Иван Запрянов, предприема радикални мерки, за да може тимът да излезе от кризата, в която е бил изпаднал. В началото на шампионата, отборът записва отново серия от трагични резултати, като този път дори и титулятният пилотски състав е бил в повечето състезания под голям въпрос. Запрянов успява да привлече в отбора много ключов пилот в лицето на Вико Симеонов, който донася първите точки за тима. Към него се присъединява и още едно ключово лице – Иван Маринов, който се оказа, че не само може да кара добре , но и разбира страшно много от дизайн на болидите . След време, лични ангажименти, както и липсата на достатъчно свободно време от страна на двамата пилоти, карат В. Симеонов да потърси достоенни техни заместници. Достига се до лятната пауза и подготовката за състазанието преди Гп на Унгария. След множество проучвания Симеонов успява да намери и привлече пловдивчанина Петър Кичуков. С много малко опит зад гърба си и с управление – Keyboard, младият Кичуков не успява да регистрира нужните за отбора добри времена в лятната пауза . Тогава , един прекрасен и доста топъл следобед през месец август, Кичуков успява съвсем случайно да намери необходимото решението , което след време докарва най-големите успехи на отбора – Мони Славчев. Известен с участието си в БЦЛ лигата и с няколкото добри резултати, които регистрира там, Славчев се оказа, че е натрупал необходимия опит и умения, за да може още на първия тест да постави едно най-добрите времена за гран при на Унгария. Целият отбор е във възторг. Собственикът, Иван Запрянов, моментално събрал всички специалисти, инженери, управници и учени на спешно заседание и за по-малко от час, договорът на Мони е бил изготвен. Славчев поставя своя подпис и ерата на БМВ започва. Мони демонстрира блестяща форма и още в дебютния си старт успява да регистрира пърия подиум и да вземе първите сериозни точки за тима. До края на сезона, той заедно с Петър Кичуков успяват да измъкнат отбора от дъното и да го класират на 6-та позиция в шампионата.
През 2009 година лигата преминава на Rfactor.
Напълно непознатата за всички обстановка, начин на поведение и настройка на болидите, постави всички отбори и участници под един общ знаменател. БМВ ШАРК успява да се адаптира и ориентира доста бързо и още на предсезонните тестове заявява желание и претенции за един много силен 2009 сезон. Беше създаден един болид, благодарение най-вече на усилията на главния дизайнер и инженер Иван Маринов, който имаше потенциала да се бори за победа във всяко едно състазание. Мони Славчев и Петър Кичуков демонтстираха в хода на целия сезон изключително голямо израстване, много добра сплотеност и разбира и постоянните им регистрирани резултати в зоната на точките им донесе първата титла при конструкторите. Мони имаше възможността да спечели и пилотската титла, след серия невероятни битки, гума до гума, до последния метър на самия финал със своя вечен съперник и тогаваше единствен претендент за титлата - Станислав Стоянов. Но няколко не добри решение на отбора от чисто стратегическа гледна точка и не малкото катастрофи, както и липсата на късмет оставиха на Славчев на 2-рото място. Все пак един отличен резултат за целия тим като цяло.
През 2010 година, след серия от преговори, Мони Славчев заяви желание да се премести в БГФ1 лигата и да кара заедно със Станислав Стоянов за отбора на ОТК. Но в последствие стана ясно, че лични предстоящи ангажименти, както и дългата състезателна дистанция и липсата на достатъчно време за подготовка, върнаха Славчев отново още една година в Гп2 сериите. В предсезонните тестове на Бахрейн, Мони демонстрира темпо, което беше непосилно за останалите пилоти и отбори, което от своя страна предвещаваше един много силен за него сезон и за целия отбор. Изключителният тандем между него и съотборника му Петър Кичуков донесоха втората титла при конструкторите още в средата на сезона. Но пилотския шампионат още не беше решен... Мони, заедно с Кичуков и Петър Николов от отбора на ТНТ спореха за спечелването на всяко едно състезание буквално до последния метър на последната обиколка . След серия от проблеми с интернет връзката в ключови моменти от шампионата, лишиха Кичуков от възможността да се бори за титлата при пилотите и за него оставаше единствено да помогне с каквото може на своя съотбнорник и приятел. Разликата между първите двама беше само 1 точка, в полза на Петър Николов. Но много добре построената тактика, както и отборната подкрепа, успяха да спечелят първата титла на Мони. Сезон 2010 ще остане завинаги в историята на отбора и хора като Иван Запрянов ( главен директор и управител ) , Иван Маринов ( главен дизайнер, инженер и първи тест пилот ) , Николче Гочевски ( втори тест пилот) Мони Славчев ( 1-ви титулярен пилот ) и Петър Кичуков ( 2-ри титулярен отбор) ще останат запечатани завинаги в архива на целия тим , както и в съзанието на всеки един от тях поотделно.
Сезон 2011 – To be continued....
Публикувай отговор