
Промени в правилник 2022
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 732
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Промени в правилник 2022
Предложения 

- Maestroto
- Beginner
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 11 Авг, 2010 4:05 pm
- Управление: Logitech G29
- Любим отбор/и: Scuderia Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: BG - Ловеч
- Обратна връзка:
Re: Промени в правилник 2022
Формат на квалификацията със макс 2 опита? Мисля, че ще разбърка доста интересно самото състезание. Но трябва да се обмисли добре. 

Kalin Sergeev
F1 ROTE GP
F1 ROTE GP
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 732
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Промени в правилник 2022
Предложението, което се коментираше с добавяне на баласт?
- IvanLeonov
- Beginner
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 24 Юли, 2011 10:30 am
- Име: Иван Леонов
- Дебют: 2012 Испания
- Отбор: NetRex GP
- Позиция в отбора: PRO и WC пилот
- Управление: Thrustmaster
- Любим отбор/и: Ферари
- Любим пилот/и: Фернандо Алонсо
Re: Промени в правилник 2022
Лично аз съм ПРОТИВ относно добавяне на баласт! Ако искаме да развиваме шампионата трябва да разгледаме какво по-големите шампионати правят, където НЕ се използват подобни методи.ivanstefchev написа: ↑Съб 01 Яну, 2022 2:35 pmПредложението, което се коментираше с добавяне на баласт?
Това е полезно при туристическите коли, но за Формула 1 шампионат ми звучи малко несериозно.
Иван Леонов
Sparta Racing Team
Sparta Racing Team
Re: Промени в правилник 2022
Здравейте,
Прилагам становище на Sparta Racing Team относно промени в правилника, които са необходими и ще помогнат за подобряването и развитието на този шампионат:
1. Промяна на настройките за нивото на сцепление на пистата на тестовия сървър и при смяна на сесиите. При смяна на сесия да не се губят цели 50% от нивото. Началното сцепление в тренировките да е поне 96-97%. Със сегашните настройки се обезсмисляше карането на сървъра.
2. Различни времеви условия (поне температура и вятър) за различните състезания. Обявяване на очакваните приблизителни условия предварително.
3. Коригиране на настройките за край на квалификационната сесия и започнати летящи обиколки след финала. Да се избегне странната ситуация, при която пилоти записват времена СЛЕД започване на летяща обиколка при завършена сесия. Да се остави опцията за завършване на обиколка, започната ПРЕДИ края на сесията.
4. Генерална промяна на правилата за кътове, особено на линиите за вход и изход на бокса.
4.1. Вместо стъпване върху линията, нарушение да се води пресичането и, както е в реалната Ф1 и други моторни спортове.
4.2. Да не се наказва винаги кът на завой, ами да се отчита спечелено предимство и да са позволени 2-3 къта преди да бъде дадено наказание, когато кътовете са неволни, не са за спечелване на позиция или за избягване на даден инцидент.
4.3. Да се правят изключения на някои завой на някои писти, където нормалната линия е с минаване на 4 гуми зад очертанията. Това може да се решава предварително при тестовете и да се обяви публично, за да са наясно всички.
4.4 Същото важи и за входа на бокса на някои писти. За линията на изхода разбира се не трябва да се правят компромиси.
5. Генерална промяна на системата за наказания, тъй като сегашната няма никаква градивност и тотално променя крайното класиране с фрапантни наказания по 30 секунди, 60 секунди и т.н.
5.1. При по-малки провинения да се раздават наказания със загуба на места на грида за следващия старт.
5.3. При по-големи може да се отнемат позиции от крайното класиране или да се дават времеви наказания между 5 и 20 секунди, спрямо тежеста нарушението.
5.4. В краен случай може да се комбинират наказания за по-сериозни провинения, с добавка стартиране последен в следващото състезание.
6. Наказанията да не се решават с гласуване, защото всеки си гони собствените интереси и липсва обективност. Оптимален вариант е да има отделна група хора с опит и разбиране на спорта, които да нямат нито отбори, нито пилоти сред участниците, тоест самостоятелен Race Control. Пилоти и отбори да имат право на подаване на жалба за съответното наказание, но тази жалба да не се разглежда от същия човек, който е дал наказанието.
7. Да се наздачи изцяло външен човек или комисия от 3-5 човека, които да вземат решения относно кътове, наказания, рестартиране на състезания, отмяна на състезания, спиране на състезания с червен флаг и т.н.
8. Броят на отборите да бъде поне 15 или повече. Попринцип броят участници е между 10 и 15. Колкото повече записани участници има, толкова по-голям е шансът повече хора да се отнесат сериозно и да застанат на грида, за да направим поне 20-25 човека и състезанията да станат наистина интересни.
9. Всеки мениджър да има само по един отбор. Просто е странно половината грид да носят името на един отбор и мениджър, както и да карат с еднаква разцветка болиди.
10. Да се въведе някаква минимална входна такса в рамките на 5 евро/10 лева, за да имат участниците малко стимул да карат за дадените от тях пари, както и наградният фонд да се покачи и стимулът да стане още по-голям. Да се търсят още сериозни рекламодатели за увеличаване на наградния фонд.
11. Подобряване на предаванията на живо като се изместят в по-добра платформа като YouTube или Twitch. Наясно сме, че Facebook страницата на лигата е най-развита, но не може да се тъпче на едно място без възможност за развитие - някои баби и дядовци фенове нямат facebook, и дори да искат да гледат състезанията, не могат. Трябва да се направи някаква инвестиция с добра реклама, за да достигне до повече хора това, за което се борим. За тази цел трябва да се намери човек или хора, които да се занимават с честото публикуване на интересни и актуални новини, както и с добрата поддръжка на форума.
12. Да се увеличи броят коментатори. С един коментатор да си говори сам не става, а като нямаме коментатор и единият пилот трябва да говори, става смешно. Сами видяхме на Турция колко по-добре беше с двама човека, които да си допринасят за всичко и да виждат повече събития на пистата. Също така коментаторът да е наясно с мода, пистата на която се провежда състезанието, поведението на колата и темпото на пилотите, за да дава по-правилна информация на зрителите. Човекът, който отговаря за кадрите на пистата да има връзка с коментаторите, за да няма несъответствия относно кадър и говор. Най-добре и човекът зад камера да се включва с няколко думи понякога.
13. Интервю с първите трима след всяко състезание за обяснение кое как е станало и т.н.
14. Да няма голямо бавене между сесиите и след края на състезанието. Губи се аудитория. Само преди състезанието да има 5 минути
15. При промени в графика на някое състезание, например когато има съвпадане с вечерно Ф1 състезание, да се гласува от всеки пилот, коментатор, race director и т.н. кога ще е най-удобно да се състои състезанието. Въпросът е при решения относно дадено състезание, да има гласуване от абсолютно всеки активен член на този шампионат.
Прилагам становище на Sparta Racing Team относно промени в правилника, които са необходими и ще помогнат за подобряването и развитието на този шампионат:
1. Промяна на настройките за нивото на сцепление на пистата на тестовия сървър и при смяна на сесиите. При смяна на сесия да не се губят цели 50% от нивото. Началното сцепление в тренировките да е поне 96-97%. Със сегашните настройки се обезсмисляше карането на сървъра.
2. Различни времеви условия (поне температура и вятър) за различните състезания. Обявяване на очакваните приблизителни условия предварително.
3. Коригиране на настройките за край на квалификационната сесия и започнати летящи обиколки след финала. Да се избегне странната ситуация, при която пилоти записват времена СЛЕД започване на летяща обиколка при завършена сесия. Да се остави опцията за завършване на обиколка, започната ПРЕДИ края на сесията.
4. Генерална промяна на правилата за кътове, особено на линиите за вход и изход на бокса.
4.1. Вместо стъпване върху линията, нарушение да се води пресичането и, както е в реалната Ф1 и други моторни спортове.
4.2. Да не се наказва винаги кът на завой, ами да се отчита спечелено предимство и да са позволени 2-3 къта преди да бъде дадено наказание, когато кътовете са неволни, не са за спечелване на позиция или за избягване на даден инцидент.
4.3. Да се правят изключения на някои завой на някои писти, където нормалната линия е с минаване на 4 гуми зад очертанията. Това може да се решава предварително при тестовете и да се обяви публично, за да са наясно всички.
4.4 Същото важи и за входа на бокса на някои писти. За линията на изхода разбира се не трябва да се правят компромиси.
5. Генерална промяна на системата за наказания, тъй като сегашната няма никаква градивност и тотално променя крайното класиране с фрапантни наказания по 30 секунди, 60 секунди и т.н.
5.1. При по-малки провинения да се раздават наказания със загуба на места на грида за следващия старт.
5.3. При по-големи може да се отнемат позиции от крайното класиране или да се дават времеви наказания между 5 и 20 секунди, спрямо тежеста нарушението.
5.4. В краен случай може да се комбинират наказания за по-сериозни провинения, с добавка стартиране последен в следващото състезание.
6. Наказанията да не се решават с гласуване, защото всеки си гони собствените интереси и липсва обективност. Оптимален вариант е да има отделна група хора с опит и разбиране на спорта, които да нямат нито отбори, нито пилоти сред участниците, тоест самостоятелен Race Control. Пилоти и отбори да имат право на подаване на жалба за съответното наказание, но тази жалба да не се разглежда от същия човек, който е дал наказанието.
7. Да се наздачи изцяло външен човек или комисия от 3-5 човека, които да вземат решения относно кътове, наказания, рестартиране на състезания, отмяна на състезания, спиране на състезания с червен флаг и т.н.
8. Броят на отборите да бъде поне 15 или повече. Попринцип броят участници е между 10 и 15. Колкото повече записани участници има, толкова по-голям е шансът повече хора да се отнесат сериозно и да застанат на грида, за да направим поне 20-25 човека и състезанията да станат наистина интересни.
9. Всеки мениджър да има само по един отбор. Просто е странно половината грид да носят името на един отбор и мениджър, както и да карат с еднаква разцветка болиди.
10. Да се въведе някаква минимална входна такса в рамките на 5 евро/10 лева, за да имат участниците малко стимул да карат за дадените от тях пари, както и наградният фонд да се покачи и стимулът да стане още по-голям. Да се търсят още сериозни рекламодатели за увеличаване на наградния фонд.
11. Подобряване на предаванията на живо като се изместят в по-добра платформа като YouTube или Twitch. Наясно сме, че Facebook страницата на лигата е най-развита, но не може да се тъпче на едно място без възможност за развитие - някои баби и дядовци фенове нямат facebook, и дори да искат да гледат състезанията, не могат. Трябва да се направи някаква инвестиция с добра реклама, за да достигне до повече хора това, за което се борим. За тази цел трябва да се намери човек или хора, които да се занимават с честото публикуване на интересни и актуални новини, както и с добрата поддръжка на форума.
12. Да се увеличи броят коментатори. С един коментатор да си говори сам не става, а като нямаме коментатор и единият пилот трябва да говори, става смешно. Сами видяхме на Турция колко по-добре беше с двама човека, които да си допринасят за всичко и да виждат повече събития на пистата. Също така коментаторът да е наясно с мода, пистата на която се провежда състезанието, поведението на колата и темпото на пилотите, за да дава по-правилна информация на зрителите. Човекът, който отговаря за кадрите на пистата да има връзка с коментаторите, за да няма несъответствия относно кадър и говор. Най-добре и човекът зад камера да се включва с няколко думи понякога.
13. Интервю с първите трима след всяко състезание за обяснение кое как е станало и т.н.
14. Да няма голямо бавене между сесиите и след края на състезанието. Губи се аудитория. Само преди състезанието да има 5 минути
15. При промени в графика на някое състезание, например когато има съвпадане с вечерно Ф1 състезание, да се гласува от всеки пилот, коментатор, race director и т.н. кога ще е най-удобно да се състои състезанието. Въпросът е при решения относно дадено състезание, да има гласуване от абсолютно всеки активен член на този шампионат.
- Nikolai Karakolev
- Beginner
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 17 Май, 2013 3:27 pm
- Име: Николай
- Управление: Trustmaster TMX
- Любим отбор/и: FERRARI
- Любим пилот/и: Kimi Raikkonen
Re: Промени в правилник 2022
Аз лично подкрепям позицията на Спарта, всички предложение изглеждат резонни!
- Ivanov37039
- Beginner
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 16 Юни, 2020 4:08 pm
- Име: Иван Иванов
- Отбор: F1ROTE
Re: Промени в правилник 2022
Аз също съм съгласен със становището на Барбуков. Та да си кажа, има ли опция да имаме загряваща обиколка? Мисля, че е доста важен елемент и е по добре както за зрителите, така и за участниците. Друго което според мен трябва да се промени е пак свързано със стартовата процедура. Много нелепо изглежда при фалстарт някой как се телепортира в пита. На Спа ми направи впечатление как трима от пилотите изгаснаха заедно със светофарите. Мисля, че наказанието трябва да е минаване през пита. Ще е реалистично. Както в реалните надпревари, така и във виртуалните, този който направи фалстарт неминуемо влиае върху събитията в първите завои, като после си понася наказанието. Ще пиша пак като се сетя за нещо конкретно.
- Maestroto
- Beginner
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря 11 Авг, 2010 4:05 pm
- Управление: Logitech G29
- Любим отбор/и: Scuderia Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: BG - Ловеч
- Обратна връзка:
Re: Промени в правилник 2022
Напълно съгласен с поставените точки от Барбуков, изключая 11. Ако бабите и дядовците нямат Фейсбук, едва ли ще се оправят и с Ютуб. 

Kalin Sergeev
F1 ROTE GP
F1 ROTE GP
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 732
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Промени в правилник 2022
Нека да хвърля малко светлина около случващото се около шампионата в момента и предложенията, които са направени от Спарта и компания.
В момента изглежда, че шампионата е в застой и не се случва нищо, понеже активноста в сайта на БгФ1 (публичната част) е сведена до минимум, но всъщност не е така. Подготвяме нещо много яко и цялото ми внимание в момента е насочено към нещото, с което ще можем да се похвалим в началото на Февруари. Може би това ще бъде следващата най-голяма крачка в развитието на БгФ1 и Кибер Спорта като цяло в България, от 2007г. насам.
За предложенията на Спарта:
Не съм съгласен с 4.3! Няма ''нормално'' преминаване зад очертанията на пистата с 4 гуми
Като цяло, повечето неща са променени според предложенията още през миналият сезон... кой да чете правилника?

През 2022 мисля, че за момента има само едно състезание, за което евентуално ще бъде нужно да се гласува промяна в графика на състезателният уикенд.
За предложението на Иван Иванов:

Сегашният начин за наказване на фалстарт е настроен нарочно да бъде такъв и няма да бъде променян - няма да мога да кажа защо
За предложението на Калин Сергеев:

В момента изглежда, че шампионата е в застой и не се случва нищо, понеже активноста в сайта на БгФ1 (публичната част) е сведена до минимум, но всъщност не е така. Подготвяме нещо много яко и цялото ми внимание в момента е насочено към нещото, с което ще можем да се похвалим в началото на Февруари. Може би това ще бъде следващата най-голяма крачка в развитието на БгФ1 и Кибер Спорта като цяло в България, от 2007г. насам.
За предложенията на Спарта:
Сцеплението в практис на сървъра ще бъде вдигнато на 97%. При смяна на сесия в официален уикенд, може да се обмисли промяна от 30% загуба на сцепление за следващата сесия.1. Промяна на настройките за нивото на сцепление на пистата на тестовия сървър и при смяна на сесиите. При смяна на сесия да не се губят цели 50% от нивото. Началното сцепление в тренировките да е поне 96-97%. Със сегашните настройки се обезсмисляше карането на сървъра.
Това ще бъде част от новите променливи условия на пистата в сезон 2022!2. Различни времеви условия (поне температура и вятър) за различните състезания. Обявяване на очакваните приблизителни условия предварително.
Ще има човек - дори може би двама, който/които да следят подобни ''инциденти'' да не се случват отново. Факт, че от както вече се следи за това, нарушения няма.3. Коригиране на настройките за край на квалификационната сесия и започнати летящи обиколки след финала. Да се избегне странната ситуация, при която пилоти записват времена СЛЕД започване на летяща обиколка при завършена сесия. Да се остави опцията за завършване на обиколка, започната ПРЕДИ края на сесията.
Правилата за линиите за изход/вход на бокса бяха променени още миналият сезон - т.5.9.1. и т.5.9.1.1. Мисля, че тук точките са с достатъчно компромис и нямат нужда от промяна. Същото важи и за кътовете. Всеки пилот разполага с 5 ''неволни къта'', за които не получава наказание. - т.5.5.1.4. Генерална промяна на правилата за кътове, особено на линиите за вход и изход на бокса.
4.1. Вместо стъпване върху линията, нарушение да се води пресичането и, както е в реалната Ф1 и други моторни спортове.
4.2. Да не се наказва винаги кът на завой, ами да се отчита спечелено предимство и да са позволени 2-3 къта преди да бъде дадено наказание, когато кътовете са неволни, не са за спечелване на позиция или за избягване на даден инцидент.
4.3. Да се правят изключения на някои завой на някои писти, където нормалната линия е с минаване на 4 гуми зад очертанията. Това може да се решава предварително при тестовете и да се обяви публично, за да са наясно всички.
4.4 Същото важи и за входа на бокса на някои писти. За линията на изхода разбира се не трябва да се правят компромиси.
Не съм съгласен с 4.3! Няма ''нормално'' преминаване зад очертанията на пистата с 4 гуми

Като цяло, повечето неща са променени според предложенията още през миналият сезон... кой да чете правилника?

На този етап, набирането на подобен екип граничи с невъзможното, за съжаление. За 2022 отново ще следя поведението и повторенията на всеки пилот на пистата. Обжалвания на наказания и контестации за НЕналожени такива също ще бъдат приемани според начина, който е обявен в правилника за сезон 2022.6. Наказанията да не се решават с гласуване, защото всеки си гони собствените интереси и липсва обективност. Оптимален вариант е да има отделна група хора с опит и разбиране на спорта, които да нямат нито отбори, нито пилоти сред участниците, тоест самостоятелен Race Control. Пилоти и отбори да имат право на подаване на жалба за съответното наказание, но тази жалба да не се разглежда от същия човек, който е дал наказанието.
7. Да се наздачи изцяло външен човек или комисия от 3-5 човека, които да вземат решения относно кътове, наказания, рестартиране на състезания, отмяна на състезания, спиране на състезания с червен флаг и т.н.
До сега лимита на отбори винаги е бил 11, но не защото така ни е кефнало, а заради чисто лимитирана част на повечето от пиститие, които не разполагат с капацитет за 15 отбора. Асето Корса обаче ни позволява това и лимита на отбори вече вдигнат на 15. Към момента мисля, че има само 4 свободни отбора.8. Броят на отборите да бъде поне 15 или повече. Попринцип броят участници е между 10 и 15. Колкото повече записани участници има, толкова по-голям е шансът повече хора да се отнесат сериозно и да застанат на грида, за да направим поне 20-25 човека и състезанията да станат наистина интересни.
Тук не искам да ограничавам никой.9. Всеки мениджър да има само по един отбор. Просто е странно половината грид да носят името на един отбор и мениджър, както и да карат с еднаква разцветка болиди.
Абсолютно против! Ако някой желае да подпомогне шампионата - има страница с дарения, която скоро ще разполага с повече и по-удобни начини за даряване.10. Да се въведе някаква минимална входна такса в рамките на 5 евро/10 лева, за да имат участниците малко стимул да карат за дадените от тях пари, както и наградният фонд да се покачи и стимулът да стане още по-голям. Да се търсят още сериозни рекламодатели за увеличаване на наградния фонд.
През 2022 техниката, с която ще разполагам ще ни позволява да стриймваме на 3 платофрми едновременно - Facebook, Twitch и YouTube, като главната ни цел ще бъде постепенно да насочваме цялата аудитория към Twitch за живите предавания и YouTube/Facebook за клипове и записи на живите предавания. За рекламите - тук постоянно се инвестира11. Подобряване на предаванията на живо като се изместят в по-добра платформа като YouTube или Twitch. Наясно сме, че Facebook страницата на лигата е най-развита, но не може да се тъпче на едно място без възможност за развитие - някои баби и дядовци фенове нямат facebook, и дори да искат да гледат състезанията, не могат. Трябва да се направи някаква инвестиция с добра реклама, за да достигне до повече хора това, за което се борим. За тази цел трябва да се намери човек или хора, които да се занимават с честото публикуване на интересни и актуални новини, както и с добрата поддръжка на форума.

За 2022 ще разполагаме с двама коментатора12. Да се увеличи броят коментатори. С един коментатор да си говори сам не става, а като нямаме коментатор и единият пилот трябва да говори, става смешно. Сами видяхме на Турция колко по-добре беше с двама човека, които да си допринасят за всичко и да виждат повече събития на пистата. Също така коментаторът да е наясно с мода, пистата на която се провежда състезанието, поведението на колата и темпото на пилотите, за да дава по-правилна информация на зрителите. Човекът, който отговаря за кадрите на пистата да има връзка с коментаторите, за да няма несъответствия относно кадър и говор. Най-добре и човекът зад камера да се включва с няколко думи понякога.

Съгласен.13. Интервю с първите трима след всяко състезание за обяснение кое как е станало и т.н.
Не се бавим толкова със смяната на сесии. Смяната отнема не повече от 1 до 2 минути и то заради чисто техническа част - запазване на логове, класиране и бърза проверка на сървъра, че всичко е ОК.14. Да няма голямо бавене между сесиите и след края на състезанието. Губи се аудитория. Само преди състезанието да има 5 минути
Календара на БгФ1 винаги е правен така, че да съвпада със състезателен уикенд от ФИА Ф1, но никога състезанията да не се застъпват. Разбира се, не винаги мога да предвидя всичко правилно и то месеци преди самите състезание, но се опитвам да съм максимално точен.15. При промени в графика на някое състезание, например когато има съвпадане с вечерно Ф1 състезание, да се гласува от всеки пилот, коментатор, race director и т.н. кога ще е най-удобно да се състои състезанието. Въпросът е при решения относно дадено състезание, да има гласуване от абсолютно всеки активен член на този шампионат.

За предложението на Иван Иванов:
Вариант за формираща обиколка ще бъде обмислен, но лично аз не виждам реално нужда от нея (освен това, че се доближава до реалността). Лично според мен гумите ще са в по-оптимална температура със сегашната стартова процедура, от колкото формираща обиколка. Не забравяйте, че във формиращата обиколка докато тези в началото чакат последните да се наредят на грида, гумите изстиват.Аз също съм съгласен със становището на Барбуков. Та да си кажа, има ли опция да имаме загряваща обиколка? Мисля, че е доста важен елемент и е по добре както за зрителите, така и за участниците. Друго което според мен трябва да се промени е пак свързано със стартовата процедура. Много нелепо изглежда при фалстарт някой как се телепортира в пита. На Спа ми направи впечатление как трима от пилотите изгаснаха заедно със светофарите. Мисля, че наказанието трябва да е минаване през пита. Ще е реалистично. Както в реалните надпревари, така и във виртуалните, този който направи фалстарт неминуемо влиае върху събитията в първите завои, като после си понася наказанието. Ще пиша пак като се сетя за нещо конкретно.

Сегашният начин за наказване на фалстарт е настроен нарочно да бъде такъв и няма да бъде променян - няма да мога да кажа защо

За предложението на Калин Сергеев:
Не съм много сигурен тук заради играта с батерията, но нека и други пилоти се включат. По-скоро да се лимитират излизанията на пистата е по-удачен вариант.Формат на квалификацията със макс 2 опита? Мисля, че ще разбърка доста интересно самото състезание. Но трябва да се обмисли добре.

- Ivanov37039
- Beginner
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 16 Юни, 2020 4:08 pm
- Име: Иван Иванов
- Отбор: F1ROTE
Re: Промени в правилник 2022
Виждам, че в този мод опциите за гуми са само софт медиум и хард. Тоест няма петте разновидности от ц1 до ц5. Та с процента на tyre wear ли ще се играе според самото трасе или нещо друго ще се случва? 

- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 732
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Промени в правилник 2022
Ще се случва "динамично време" 
