Тодор Пангев - 9:36 и 40:36 - опит за изпреварване с цел избутване ,като и в двата случая немога да предвидя къде е неговият болид ,за да оставя място . Пледирам за накзание по точка 5.2.1 -добавяне на 15 сек. в следващото завършено състезание .
Искам да приложа следните минути на дадени пилоти и да се вземе под внимание ситуацийте на завой номер 12 !!!
Да отбележа,че отварянията на завой 4-и и 11-и не съм ги броил,въперки че се брои кът там .
Ако греша ,че това са кътове,моля да ме извините,за мен си е ,защото съм ДК за такиви преминавания на Монца
Почвам от 10-я Иван Леонов - 7:40,16:07,18:56,20:20,25:57 -точка от правилника 5.7.1
Тодор Пангев - 4:22,5:47,7:11 -точка от правилника 5.7.1
Момчил Пенов - 5:48,17:01,26:41,29:27,35:02,37:48 -точка от правилника 5.7.1
Румен Статев - 4:21,8:34,9:59,11:23,15:32,16:54,19:38,21:00,22:22,29:13,36:03 - точка от правилника 5.7.1и 5.7.2
Злати Влъчков- 5:46,7:09,9:54,18:15,19:37,22:22,25:06,27:50,36:03 - точка от правилника 5.7.1
Мони Славчев - 7:09,8:32 - точка от правилника 5.7.1
Димитър Кабакчиев - 23:45 -точка от правилника 5.7.1
Неизброените нямат подобни съмнителни преминавания на този завой !!!
Пак казвам,нека се прегледат случките и ако греша се извинявам на пилотите,но за мен това не е преминаване като хората,а съкратяване на пистата . Призовавам управата също така да назначи ДК от следващото състезание
Също така ако това са истински наказания,настоявам да се промени класирането,само защото има правила за спазване
И да спомена,че съм гледал до 40:00 минута
Контестаци1 срещу Тодор Пангев и кътове на други !!!
- k.r.
- Intermediate
- Мнения: 399
- Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
- Име: Адриан Петков
- Дебют: Monaco 2009
- Отбор: Pepsi F1 Team
- Позиция в отбора: Director,first pilot
- Подиуми: 3
- Пол-позишъни: NONE
- Управление: G25
- Любим отбор/и: McLaren
- Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
- Местоположение: Sofia
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
- hristoitchov
- Novice
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
- Име: Христо Ичов
- Дебют: Australia 2012
- Отбор: Sparta Racing Team
- Победи: 8
- Подиуми: 13
- Пол-позишъни: 5
- Управление: Logitech DFP
- Любим отбор/и: Нямам
- Любим пилот/и: Ayrton Senna
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Обратна връзка:
No comment просто, сигурно се майтапиш. Ти май искаш всички да бъдат наказани за да си доволен, което е доста странно когато идва от човека предизвикал най-много инциденти досега през сезона.
Относно cuts - гледай малко истинска F1 където взимат същите "cut" линии преди да обвиняваш. Да не говорим че някои от тези "кътове" които споменаваш всъщност ти губят време вместо да ти печелят. Най-бързите ми обиколки са с минимално излизане извън бордюрите, сравнени с тези където неволно съм излязъл навън, и много ме съмнява пилотите които си споменал да са спечилили време от начина по който са преминали през завой.
И отделно да не говорим че cut се нарича когато предварително е имало уточнение от управата за местата на пресичане при спорни завои каквито имаше тук (такова уточнение нямаше), когато това се прави умишлено и системно от даден пилот обиколка след обиколка, и когато се печели време от това. Съмнява ме да можеш да докажеш каквото и да е от тези условия за "кът".
Явно беше още от дните на тренировки преди състезанието че е по-добре да се остави всеки сам да преценя най-бързата линия за завоите, и както казах идеалната траектория бе почти без излизане извън пистата, най-много с 2 гуми извън бордюра на някои места. А ти самия със сигурност си бил наясно какви линии ползват останалите, но изчака да повдигнеш въпроса чак сега след състезанието? Колко удобно... сега остава да кажеш че не си бил обърнал внимание.
И последно - никой не те е спирал да караш по същите линии по които останалите.
Относно cuts - гледай малко истинска F1 където взимат същите "cut" линии преди да обвиняваш. Да не говорим че някои от тези "кътове" които споменаваш всъщност ти губят време вместо да ти печелят. Най-бързите ми обиколки са с минимално излизане извън бордюрите, сравнени с тези където неволно съм излязъл навън, и много ме съмнява пилотите които си споменал да са спечилили време от начина по който са преминали през завой.
И отделно да не говорим че cut се нарича когато предварително е имало уточнение от управата за местата на пресичане при спорни завои каквито имаше тук (такова уточнение нямаше), когато това се прави умишлено и системно от даден пилот обиколка след обиколка, и когато се печели време от това. Съмнява ме да можеш да докажеш каквото и да е от тези условия за "кът".
Явно беше още от дните на тренировки преди състезанието че е по-добре да се остави всеки сам да преценя най-бързата линия за завоите, и както казах идеалната траектория бе почти без излизане извън пистата, най-много с 2 гуми извън бордюра на някои места. А ти самия със сигурност си бил наясно какви линии ползват останалите, но изчака да повдигнеш въпроса чак сега след състезанието? Колко удобно... сега остава да кажеш че не си бил обърнал внимание.
И последно - никой не те е спирал да караш по същите линии по които останалите.
- mladenov
- Novice
- Мнения: 216
- Регистриран на: Вто 06 Окт, 2009 2:05 pm
- Име: Иво Младенов
- Дебют: Бразилия 2009
- Отбор: BMW Shark Racing
- Позиция в отбора: 2-ри пилот
- Победи: 1
- Подиуми: 4
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Волан: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Fernando Alonso
Не че защитавам Ичов, но наистина понякога се случа на някого да сгреши. За кът се смята място, през което си минал и си спечелил време. Ако някой е отпуснал газта, или пък е загубил време, не се смята. Както и да е няма да обяснявам правилника, но наистина и във F1 правят подобни кътове. Типичен пример - Монца на изхода на Аскари. Но наистина смятам, че хората трябва да не преминават толкова агресивно по завоите, които си кътнал. Но ако става дума за милиметри...
- Hauk
- Организатор
- Мнения: 602
- Регистриран на: Съб 07 Окт, 2006 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Влизам в правото си на администратор на лигата и обявявам тази контестация за невалидна. Адриан Петков не познава точка 5.5 от правилника за 2012 на БГФ1. Съществува вероятност други пилоти да не познават същата точка и евентуалното гласуване би довело до масови наказания, които ще са напълно в разрез с правилата, защото на практика в повечето случаи нарушения НЯМА.
5.5. Дефиниция за писта: За "писта" ще се счита асфалтираната повърхност ограничена от бели/жълти/сиви линии, които се застъпват с бордюрите ( обикновенно боядисани в синьо/бяла, зелено/бяла или червено/бяла цветова комбинация ), които също са част от пистата. Ако на трасето има 2 или повече линии, за основна линия ще се зачита тази, която се препокрива с бордюрите на пистата както е споменато по-горе в т.5.5. Удълженията на бордюрите не са част от пистата. Ако даден пилот си позволи да излезе извън пистата с 4 гуми и спечели време спрямо своя съседна обиколка, то Управата ще взима предвид дадената ситуация за кът.
Адриан Петков да РЕДУЦИРА изброените кътове и ако има желание да засече всяка обиколка на всеки пилот за нерегламентирани скъсявания или удължавания на пистата. След това да докаже със скоростта на пилотите спрямо съседна обиколка, че са били по-бързи в обиколката с нарушение на очертанията на пистата и едва тогава контестацията ще се счита за КОРЕКТНА и ще бъде подложена на гласуване спрямо правилата.
5.5. Дефиниция за писта: За "писта" ще се счита асфалтираната повърхност ограничена от бели/жълти/сиви линии, които се застъпват с бордюрите ( обикновенно боядисани в синьо/бяла, зелено/бяла или червено/бяла цветова комбинация ), които също са част от пистата. Ако на трасето има 2 или повече линии, за основна линия ще се зачита тази, която се препокрива с бордюрите на пистата както е споменато по-горе в т.5.5. Удълженията на бордюрите не са част от пистата. Ако даден пилот си позволи да излезе извън пистата с 4 гуми и спечели време спрямо своя съседна обиколка, то Управата ще взима предвид дадената ситуация за кът.
Адриан Петков да РЕДУЦИРА изброените кътове и ако има желание да засече всяка обиколка на всеки пилот за нерегламентирани скъсявания или удължавания на пистата. След това да докаже със скоростта на пилотите спрямо съседна обиколка, че са били по-бързи в обиколката с нарушение на очертанията на пистата и едва тогава контестацията ще се счита за КОРЕКТНА и ще бъде подложена на гласуване спрямо правилата.
Николай Костадинов
Club F1 Racing
Мениджър
Club F1 Racing
Мениджър
- Pangev
- Beginner
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 09 Окт, 2011 6:34 pm
- Име: Todor Pangev
- Дебют: Monaco 2008 - Singapore 2011
- Отбор: Turbo Racing
- Позиция в отбора: 2-ri Pilot
- Победи: 0
- Подиуми: 0
- Пол-позишъни: 0
- Сайт: bcl-bg.com
- Управление: Speedlink GLFF
- Любим отбор/и: Mclaren
- Любим пилот/и: J.Button
Адриане , според мен тези контестаций кадето пускаш са от завист ... не се засягай , но как така ти не ме видя 4 обиколки и това ,че аз пробвам да направя изпреварване на 1 от най - тесните писти в календара ... Да не говорим , че ти в действителност си най - агресивния пилот... не искам да те обидя ... Но това което правиш е просто уникално човек... това за мен е от завист или просто някаква твоя прищявка.... и хората които искат да гледат репа, да видят аз на колко места правя опити и спирам защото " ти не си ме видял?" - Нямам против ако управата каже и се стигне до гласуване .... няма проблем! Важното е , че на пистата и извън нея няма никакво уважение ... играете все едно живота ви зависи от това!
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 775
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Хайде да се научим КАК СЕ ПУСКАТ КОНТЕСТАЦИИ