Контестация№2.
Минута от повторението:16:56
Основание:6.2. Пилота причинил сблъсъка се наказва с добавяне на 1 минута към състезателното му време в текущия старт след състезанието за всеки инцидент (в които той е виновен), а при три такива се дисквалифицира от даденото състезание.
Моля за бързо и безпристрастно гласуване в рамките на 96 часа.
ГП на Япония-Контестация срещу Христо Ичов
- speeda5
- Модератор
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
- Име: Петър Кичуков
- Дебют: ГП-Турция 2009
- Отбор: BMW Shark F1 Team
- Позиция в отбора: Пилот
- Победи: 2
- Подиуми: 10
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
- hristoitchov
- Novice
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
- Име: Христо Ичов
- Дебют: Australia 2012
- Отбор: Sparta Racing Team
- Победи: 8
- Подиуми: 13
- Пол-позишъни: 5
- Управление: Logitech DFP
- Любим отбор/и: Нямам
- Любим пилот/и: Ayrton Senna
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Обратна връзка:
Гласувам против. Може да благодариш на Адриян Петков който ме избута в тревата на предишния завой, а после се поднесе точно пред мен в опита си да затвори вътрешната линия, при което нямаше вече как да го избегна - колата ми се качи върху задното му колело и нямах контрол върху посоката на движение след това.
- k.r.
- Intermediate
- Мнения: 399
- Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
- Име: Адриан Петков
- Дебют: Monaco 2009
- Отбор: Pepsi F1 Team
- Позиция в отбора: Director,first pilot
- Подиуми: 3
- Пол-позишъни: NONE
- Управление: G25
- Любим отбор/и: McLaren
- Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
- Местоположение: Sofia
Взимам отношение веднага,за избутване и дума не може да става,а на спиране ми тръгна задницата и трябваше да си овладея колата,не съм имал нищо против някой,за да затварям завоя при положение ,че не мога да спра,а ти ( Христо) си излезе в тревата и то не малко и можеше поне да се опиташ да намалиш,ти прекоси завоя и се заби в Кичуков,може и да имам някаква вина,но не е умишлено .
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
Гласувам ЗА наказание. В случея Ичов предприема (необмислена) атака на завой в който се спира и завива едновременно, това води до неговото влизане в тревата и от там счупва крилото на Шарка. За избутване в тревата от страна на Адриан, според мен и дума неможе да става, тъй като дори предните гуми на Ичов не са до задните на Петков. В конкретния завой се вижда ясно, че Адриан е с различни крила/лоши гуми и няма как да заема завоя със скороста на Христо. Задния е длъжен да се съобрази с по предния пилот както го прави Пецата на 16:53.
ПП 2мата участници в инцидента нямат право на глас.
ПП 2мата участници в инцидента нямат право на глас.
Димитър Тончев
Silver Arrows F1 Team
Silver Arrows F1 Team
- hristoitchov
- Novice
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
- Име: Христо Ичов
- Дебют: Australia 2012
- Отбор: Sparta Racing Team
- Победи: 8
- Подиуми: 13
- Пол-позишъни: 5
- Управление: Logitech DFP
- Любим отбор/и: Нямам
- Любим пилот/и: Ayrton Senna
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Обратна връзка:
Не знам какво гледате, но пуснете си от моята камера преди да коментирате.
Първо, в дългия десен завой, се насочих към най-външната линия която по принцип не се ползва, но Петков реши да отвори своята линия докрай.
След като излетях в тревата веднага започнах да намалявам скороста, но това разбира се не можа да стане толкова оптимално колкото върху асфалта. За да не се завърти колата тотално и да предизвика меле, я насочих постепенно към пистата която си беше чиста пред мен тъй като Петков отиде вдясно, като същевременно отбивах колкото може повече скорост, целейки да застана зад Петков на влизане в завоя.
Въобще не съм предприемал атака за изпреварване в този момент, и ако Петков не се беше поднесъл обратно наляво и намалил толкова рязко, препречвайки ми посоката на движение и създавайки голяма разлика в скороста, нищо нямаше да се случи. От там нататък просто бях пътник и нямаше какво повече да направя, особено след като предницата ми се качи върху задната гума на Петков.
Да не говорим отделно че наказанието което се изисква в случая е безумно, сякаш съм се засилил право в Кичуков за да го ударя. Вината е разпределена в случая, няма умисъл, дори няма атака за изпреварване, а Кичуков просто се оказа в лоша позиция и беше ударен.
А относно кой има право на глас, единствения който няма е този който е подал контестацията. Може да провериш в правилата.
Първо, в дългия десен завой, се насочих към най-външната линия която по принцип не се ползва, но Петков реши да отвори своята линия докрай.
След като излетях в тревата веднага започнах да намалявам скороста, но това разбира се не можа да стане толкова оптимално колкото върху асфалта. За да не се завърти колата тотално и да предизвика меле, я насочих постепенно към пистата която си беше чиста пред мен тъй като Петков отиде вдясно, като същевременно отбивах колкото може повече скорост, целейки да застана зад Петков на влизане в завоя.
Въобще не съм предприемал атака за изпреварване в този момент, и ако Петков не се беше поднесъл обратно наляво и намалил толкова рязко, препречвайки ми посоката на движение и създавайки голяма разлика в скороста, нищо нямаше да се случи. От там нататък просто бях пътник и нямаше какво повече да направя, особено след като предницата ми се качи върху задната гума на Петков.
Да не говорим отделно че наказанието което се изисква в случая е безумно, сякаш съм се засилил право в Кичуков за да го ударя. Вината е разпределена в случая, няма умисъл, дори няма атака за изпреварване, а Кичуков просто се оказа в лоша позиция и беше ударен.
А относно кой има право на глас, единствения който няма е този който е подал контестацията. Може да провериш в правилата.
- k.r.
- Intermediate
- Мнения: 399
- Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
- Име: Адриан Петков
- Дебют: Monaco 2009
- Отбор: Pepsi F1 Team
- Позиция в отбора: Director,first pilot
- Подиуми: 3
- Пол-позишъни: NONE
- Управление: G25
- Любим отбор/и: McLaren
- Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
- Местоположение: Sofia
За мен това е състезателен инцидент и мисля,че не подлежи за наказание
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
- Hauk
- Организатор
- Мнения: 602
- Регистриран на: Съб 07 Окт, 2006 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
След проучване разбирам, че в гласуването имат право да участват единствено пилоти. Изказвам само мнение, което не ангажира по никакъв начин вота.
В описаната ситуация Ичов излиза в тревата, но скоростта му на движение не позволява да спре и да изчака преминаването на болидите в близост, които се движат по пистата. Ако останеше извън пистата сцеплението е много ниско в режим на спиране и вероятността да удари завиващите болиди е голяма и той правилно (според мен) се връща на трасето, като с това връщане той не попречва на никой (нито удря някой, нито пък пилот е принуден да промени рязко посоката на движение. Напред обаче Адриан Петков губи контрол при влизане в завоя и болида му се завърта частично. Следва контакт между болида на Адриан и този на Ичов, като и двете коли "изправят" завоя. Отзад връхлита Кичуков, като кой точно щеше да удари не е важно, защото и двата предни болида губят контрол в началото на завоя. В случая попадаме в изключенията на т. 6.1 " При всеки сблъсък отзад виновен е задният пилот, освен ако не е развят син флаг, пилотът на по-предна позиция е загубил контрол или пилотът на по-предна позиция има повреда в болида си, която не му позволява да се движи с нормалното си състезателно темпо. Загуба на контрол означава завъртане, полу-завъртане или колата да е включена в сблъсък с друга кола или стена."
Мисля, че е редно ситуацията да се отнесе към състезателните инциденти
В описаната ситуация Ичов излиза в тревата, но скоростта му на движение не позволява да спре и да изчака преминаването на болидите в близост, които се движат по пистата. Ако останеше извън пистата сцеплението е много ниско в режим на спиране и вероятността да удари завиващите болиди е голяма и той правилно (според мен) се връща на трасето, като с това връщане той не попречва на никой (нито удря някой, нито пък пилот е принуден да промени рязко посоката на движение. Напред обаче Адриан Петков губи контрол при влизане в завоя и болида му се завърта частично. Следва контакт между болида на Адриан и този на Ичов, като и двете коли "изправят" завоя. Отзад връхлита Кичуков, като кой точно щеше да удари не е важно, защото и двата предни болида губят контрол в началото на завоя. В случая попадаме в изключенията на т. 6.1 " При всеки сблъсък отзад виновен е задният пилот, освен ако не е развят син флаг, пилотът на по-предна позиция е загубил контрол или пилотът на по-предна позиция има повреда в болида си, която не му позволява да се движи с нормалното си състезателно темпо. Загуба на контрол означава завъртане, полу-завъртане или колата да е включена в сблъсък с друга кола или стена."
Мисля, че е редно ситуацията да се отнесе към състезателните инциденти
Николай Костадинов
Club F1 Racing
Мениджър
Club F1 Racing
Мениджър
Прегледах ситуацията и съм съгласен че това си е състезателен инцидент
Гласувам против контестацията.Подкрепям напълно мнението на Николай по-горе.Състезателен инцидент.
[b]Румен Статев[/b]
[b]Еventa Simracing[/b]
[b]Еventa Simracing[/b]
- Canzone_Dido
- БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
- Мнения: 2457
- Регистриран на: Нед 17 Апр, 2005 11:00 pm
- Име: Диян Костадинов
- Дебют: Австралия 2005
- Отбор: Eventa Simracing
- Позиция в отбора: Собственик и Първи пилот
- Победи: 51
- Подиуми: 73
- Пол-позишъни: 46
- Сайт: www.eventa-simracing.com
- Управление: Logitech G27
- Любим отбор/и: Eventa Simracing
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Race incident.
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 775
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
1 глас - ЗА
5 гласа - ПРОТИВ
В конкретната ситуация Христо Ичов не подлежи на наказание.
5 гласа - ПРОТИВ
В конкретната ситуация Христо Ичов не подлежи на наказание.