Минута от повторение: 88:28
Основание:5.2.1. Избутване на пилот чрез пряк контакт между двата болида, с цел изпреварване: добавяне на 15 секунди към състезателното време. Изключения ще се правят единствено, когато атакувания болид ( този заемащ по-предна позиция ) навлезе в линията на движение на атакуващия болид ( този заемащ по-задна позиция )
За такива случаи съм бил наказван многократно дори и за по-леки ситуации и ако отново се набута "Състезателен инцидент" просто не виждам смисъл от този начин за наказване.
Моля за бързо и безпристрастно гласуване в рамките на 96 часа.
ГП на Унгария-Контестация срещу Димитар Пашов
- speeda5
- Модератор
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
- Име: Петър Кичуков
- Дебют: ГП-Турция 2009
- Отбор: BMW Shark F1 Team
- Позиция в отбора: Пилот
- Победи: 2
- Подиуми: 10
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
- k.r.
- Intermediate
- Мнения: 399
- Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
- Име: Адриан Петков
- Дебют: Monaco 2009
- Отбор: Pepsi F1 Team
- Позиция в отбора: Director,first pilot
- Подиуми: 3
- Пол-позишъни: NONE
- Управление: G25
- Любим отбор/и: McLaren
- Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
- Местоположение: Sofia
И мен са ме наказвали за същата маневра,наистина е доста агресивна,гледах и на двамата от камерите .Заключението ми е ,че Кичуков няма и време за реакция,заради изненадващата агресивна маневра,която струва ми се нямаше и място за нея,със започването и,Петър вече беше започнал да завива,което означава,че Пашов е трябвало да се откаже от тая маневра,но..... факт.
За наказание !!!!
За наказание !!!!
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
- hristoitchov
- Novice
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
- Име: Христо Ичов
- Дебют: Australia 2012
- Отбор: Sparta Racing Team
- Победи: 8
- Подиуми: 13
- Пол-позишъни: 5
- Управление: Logitech DFP
- Любим отбор/и: Нямам
- Любим пилот/и: Ayrton Senna
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Обратна връзка:
Много сте заблудени или просто хитрувате. Гледах предишни обиколки на Кичуков където никой не го притискаш и в тях си караше по нормалната линия на влизането в завоя която е доста по широка в сравнение с тази която се опита да вземе при атаката на Пашов. Ясно е като бял ден че реагира на атаката като реши да завие по-рано за да го блокира, само че беше късно за това тъй като преди завоя беше оставил място отвътре и просто няма право в последния момент да свива по този начин ала Prost vs. Senna на Сузука 89-а. Ако искаше да се защити е трябвало или да си държи вътрешната линия по-отрано преди завоя, или да направи това което Стоянов направи 2 пъти срещу мои атаки на същия завой - да мине с по-висока скорост отвън, да ускори по-рано и по този начин да си остане отпред.
Пашов направи всичко възможно да избегне удара след като видя че Кичуков тръгва да завива по-рано от нормалното в завоя, но не му бе оставено никакво място.
Можеш да се сърдиш само на себе си, Кичуков. Така или иначе нямаше никакъв шанс да задържиш второто място срещу новите гуми на Пашов, та е доста жалко да се опитваш да си го върнеш с такъв род контестации. Особено ти дето примерно на Хокенхайм избута и Статев, и Влъчков в подобни ситуации, и то когато те си взимаха нормални линии, а ти им се навираш където няма място. В този случай обаче имаше предостатъчно място ако не беше завил 10-20 метра по-рано в завоя. Нищо лично, но вземете се научете вече кое е приемливо и кое не...
Та, гласувам ПРОТИВ.
Пашов направи всичко възможно да избегне удара след като видя че Кичуков тръгва да завива по-рано от нормалното в завоя, но не му бе оставено никакво място.
Можеш да се сърдиш само на себе си, Кичуков. Така или иначе нямаше никакъв шанс да задържиш второто място срещу новите гуми на Пашов, та е доста жалко да се опитваш да си го върнеш с такъв род контестации. Особено ти дето примерно на Хокенхайм избута и Статев, и Влъчков в подобни ситуации, и то когато те си взимаха нормални линии, а ти им се навираш където няма място. В този случай обаче имаше предостатъчно място ако не беше завил 10-20 метра по-рано в завоя. Нищо лично, но вземете се научете вече кое е приемливо и кое не...
Та, гласувам ПРОТИВ.
- speeda5
- Модератор
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
- Име: Петър Кичуков
- Дебют: ГП-Турция 2009
- Отбор: BMW Shark F1 Team
- Позиция в отбора: Пилот
- Победи: 2
- Подиуми: 10
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
Аз мога да правя каквото си искам и да минавам от където си искам, задния трябва да се съобразява, а и не съм направил нищо по-различно от предни обиколки! Пашов в последния момент се удря/спира в мен, ако беше с предните си гуми до радиатора ми или моите задни гуми, ОК, но той просто ми се набута в последния момент.hristoitchov написа:Много сте заблудени или просто хитрувате. Гледах предишни обиколки на Кичуков където никой не го притискаш и в тях си караше по нормалната линия на влизането в завоя която е доста по широка в сравнение с тази която се опита да вземе при атаката на Пашов. Ясно е като бял ден че реагира на атаката като реши да завие по-рано за да го блокира, само че беше късно за това тъй като преди завоя беше оставил място отвътре и просто няма право в последния момент да свива по този начин ала Prost vs. Senna на Сузука 89-а. Ако искаше да се защити е трябвало или да си държи вътрешната линия по-отрано преди завоя, или да направи това което Стоянов направи 2 пъти срещу мои атаки на същия завой - да мине с по-висока скорост отвън, да ускори по-рано и по този начин да си остане отпред.
Пашов направи всичко възможно да избегне удара след като видя че Кичуков тръгва да завива по-рано от нормалното в завоя, но не му бе оставено никакво място.
Можеш да се сърдиш само на себе си, Кичуков. Така или иначе нямаше никакъв шанс да задържиш второто място срещу новите гуми на Пашов, та е доста жалко да се опитваш да си го върнеш с такъв род контестации. Особено ти дето примерно на Хокенхайм избута и Статев, и Влъчков в подобни ситуации, и то когато те си взимаха нормални линии, а ти им се навираш където няма място. В този случай обаче имаше предостатъчно място ако не беше завил 10-20 метра по-рано в завоя. Нищо лично, но вземете се научете вече кое е приемливо и кое не...
Та, гласувам ПРОТИВ.
- mladenov
- Novice
- Мнения: 216
- Регистриран на: Вто 06 Окт, 2009 2:05 pm
- Име: Иво Младенов
- Дебют: Бразилия 2009
- Отбор: BMW Shark Racing
- Позиция в отбора: 2-ри пилот
- Победи: 1
- Подиуми: 4
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Волан: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Fernando Alonso
Гласувам ЗА. Наистина имало е и по-леки ситуации, в които са били наказвани хора многократно. Пецата вече спира и си влиза в завоя, той има право както си иска да го вземе - ако ще и по най-погрешния начин да влиза - не може да му се казва как да кара. Пашов не му е стигнал радиаторите - съответно няма атака, за да се говори за блокиране, Пашов можеше да спре по-рано. Като цяло - спиране в предния, избутване и изпреварване.
- Canzone_Dido
- БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
- Мнения: 2457
- Регистриран на: Нед 17 Апр, 2005 11:00 pm
- Име: Диян Костадинов
- Дебют: Австралия 2005
- Отбор: Eventa Simracing
- Позиция в отбора: Собственик и Първи пилот
- Победи: 51
- Подиуми: 73
- Пол-позишъни: 46
- Сайт: www.eventa-simracing.com
- Управление: Logitech G27
- Любим отбор/и: Eventa Simracing
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Гласувам Против. Пашов започва атака срещу Кичуков, Пешо вижда, че ще бъде изпреварен и с доста по-ранно завиване за завоя спрямо предните обиколки едно 15-20 метра поне се опитва да затвори Пашов и Пашов няма как да реагира, понеже вече Пешо си беше заел идеалната линия. Ако е искал да го блокира да беше заел просто дефанзивна линия а не да отваря завоя и като вижда, че ще бъде изпреварен да го засича. Ичов правилно сравни този инцидент с на Сена и ***. Според мен това не е за наказание, дори смея да твърдя, че нарушителя в този случай е Кичуков.
- speeda5
- Модератор
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
- Име: Петър Кичуков
- Дебют: ГП-Турция 2009
- Отбор: BMW Shark F1 Team
- Позиция в отбора: Пилот
- Победи: 2
- Подиуми: 10
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
- hristoitchov
- Novice
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
- Име: Христо Ичов
- Дебют: Australia 2012
- Отбор: Sparta Racing Team
- Победи: 8
- Подиуми: 13
- Пол-позишъни: 5
- Управление: Logitech DFP
- Любим отбор/и: Нямам
- Любим пилот/и: Ayrton Senna
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Обратна връзка:
Това че си отпред не ти дава право да си правиш каквото искаш. Иначе по твойта логика може да си криволичиш и взимаш всякакви линии, без значение дали някой те атакува или не. Въобще не отчитате че трябва ясно да покажете намеренията си, а не в последния момент да си променяте посоката на движение СЛЕД като някой ви атакува. Защото в този случай ти тръгна да завиваш след като Пашов ти се шмугна, и то по-рано от очакваното от него тъй като е нормално той да очаква че си се насочил по идеалната линия която е по-външна.
Да не очаквате внезапно да спре по-бързо или да се изпари другия автомобил? В истинката F1 не напразно въведоха правилото за едно движение на болид в опит за защита, и то САМО ако задния автомобил не е много близо и само ПРЕДИ зоната за спиране, на правата. Ако искаш да вземеш вътрешна линия не можеш да го направиш в последния момент при положение че преди това си отворил място и си подканил задния болид да се възползва и атакува. Това си е мръснишки тип каране и отгорноста не само не е на пилота отзад, ами напротив.
Ти самия ми погоди същия номер в Монако, Кичуков. Атакувах те отвътре на фибата след като ми остави място преди завоя, а после реши да си завиеш в опит да ме блокираш. Е наистина не знам какво очакваш да се случи в такива ситуации освен контакт...
Вместо да се учите от хора дето карат на ръба и се борят без нито един контакт по между си вие се опитвате да извъртите нещата в своя полза, без дори да се замислите каква е вашата отговорност. Замислете се ако ви сторя същата маневра или пък реша да натисна по-рано спирачка, дали щи се чуствате отговорни за това че не сте преодолели законите на физиката за да избегнете удара.
Да не очаквате внезапно да спре по-бързо или да се изпари другия автомобил? В истинката F1 не напразно въведоха правилото за едно движение на болид в опит за защита, и то САМО ако задния автомобил не е много близо и само ПРЕДИ зоната за спиране, на правата. Ако искаш да вземеш вътрешна линия не можеш да го направиш в последния момент при положение че преди това си отворил място и си подканил задния болид да се възползва и атакува. Това си е мръснишки тип каране и отгорноста не само не е на пилота отзад, ами напротив.
Ти самия ми погоди същия номер в Монако, Кичуков. Атакувах те отвътре на фибата след като ми остави място преди завоя, а после реши да си завиеш в опит да ме блокираш. Е наистина не знам какво очакваш да се случи в такива ситуации освен контакт...
Вместо да се учите от хора дето карат на ръба и се борят без нито един контакт по между си вие се опитвате да извъртите нещата в своя полза, без дори да се замислите каква е вашата отговорност. Замислете се ако ви сторя същата маневра или пък реша да натисна по-рано спирачка, дали щи се чуствате отговорни за това че не сте преодолели законите на физиката за да избегнете удара.
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 775
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Ограничете се със спама! Останалите - давайте по същество!
- hristoitchov
- Novice
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
- Име: Христо Ичов
- Дебют: Australia 2012
- Отбор: Sparta Racing Team
- Победи: 8
- Подиуми: 13
- Пол-позишъни: 5
- Управление: Logitech DFP
- Любим отбор/и: Нямам
- Любим пилот/и: Ayrton Senna
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Обратна връзка:
Настоявам контестацията да се обяви за невалидна. Гледах replay-а след контакта между двамата и още на изхода от 1-и завой в следващата обиколка Пашов намаля скороста за да върне позицията на Кичуков. Тоест загуба на позиция няма.
Също така при повторна атака на Пашов срещу Кичуков на 90:15 от повторението, при което двете коли се изравняват на правата след първи завой (1 обиколка след като му бе върната позицията), Кичуков завива в колата на Пашов и го удря. Това разбира се е отделен инцидент, но го давам само като пример за карането на Кичуков.
Доста нагло и долно да се подават контестации в предвид на тези неща. Не стига че ти върнаха позицията, не стига че после избутваш на права секция, ами и претендираш че си жертва, Кичуков.
Също така при повторна атака на Пашов срещу Кичуков на 90:15 от повторението, при което двете коли се изравняват на правата след първи завой (1 обиколка след като му бе върната позицията), Кичуков завива в колата на Пашов и го удря. Това разбира се е отделен инцидент, но го давам само като пример за карането на Кичуков.
Доста нагло и долно да се подават контестации в предвид на тези неща. Не стига че ти върнаха позицията, не стига че после избутваш на права секция, ами и претендираш че си жертва, Кичуков.
Гласувам против
[b]Румен Статев[/b]
[b]Еventa Simracing[/b]
[b]Еventa Simracing[/b]
- IceMonkata
- Beginner
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 30 Мар, 2011 10:00 am
Гласувам ЗА наказание!
Мони Славчев
1-ви пилот на Bmw ShaRk F1 Team
1-ви пилот на Bmw ShaRk F1 Team
- DeLzArD
- Child Prodigy
- Мнения: 603
- Регистриран на: Чет 27 Мар, 2008 12:00 am
- Име: Станислав Стоянов
- Дебют: Шанхай 2008
- Отбор: Silver Arrows
- Позиция в отбора: Сребърна стрела
- Победи: 22
- Подиуми: Много
- Пол-позишъни: Не е важно
- Сайт: От 2 години не е готов :D
- Управление: Logitech Formula EX
- Любим отбор/и: Ферари
- Любим пилот/и: Доста са
- Местоположение: Изгрев стил, Бургаска раса
Ми скивах ситуацията,за мен кат цяло тва е Race инцидент.Имало е доста такива случаи, предния наближава точката на спиране вижда задния зад него, не очаква никва атака и в момента в който спира и затваря линията задния атакува внезапно, дефакто Пашов изравнява Кичука в самия завой когато вече ейпекса за Пашов е блокиран.От една страна е тъпо да се прай такава атака с риск при положение че си на 3 метра зад болида.Разбирам да е в спирането след дългата права тогава предния може да види огледалата на време и да остай място ама в такъв директен завой няма смисъл просто за атака освен ако имаш пълно доверие на пилота пред теб и следователно Пашов си осъзнава грешката и връща позицията на Пешо. Аз лично до ся не бях се борил с Христо, незнаех до колко агресивно мога да го атакувам ама след 10на обиколки разбрах че е доста стабилен и почнах да прая атаки в които разчитах и на него за това да се опазим в зовоите, не се подрпяхме нито веднъж за тез 20 обиколки, просто е трудно да реагираш на време, преди да наближиш завоя вече си измислил с къв ейпекс да го вземеш гледаш в огледалата и не предполагаш възможна атака.Влизаш си с твоя линия в завоя и точно в тва време нещата се променят и вече задния болид е до тебе,при положение че вече си си насочил вниманието изцяло към завоя огледалата се неутрализират и в следващия момент прасс..Митака се сети че тва не беше редно и върна позицията. Против.
- Pangev
- Beginner
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 09 Окт, 2011 6:34 pm
- Име: Todor Pangev
- Дебют: Monaco 2008 - Singapore 2011
- Отбор: Turbo Racing
- Позиция в отбора: 2-ri Pilot
- Победи: 0
- Подиуми: 0
- Пол-позишъни: 0
- Сайт: bcl-bg.com
- Управление: Speedlink GLFF
- Любим отбор/и: Mclaren
- Любим пилот/и: J.Button
Против!
Аз по-принцип съм против подобни атаки с мн късно спиране при които просто принуждаваш пилота пред теб да подари позиция.По правилник това си е наказание,друг е въпроса че Пашов след това осъзнава грешката си и връща позицията.Мисля че е коректно това.Мен лично мн пъти са ме принуждавали да отстъпя позицията си и никога не са ми я връщали.Например точно в това състезание Тонито ми направи атака от 20м
Според мен в този случай Пашов не трябва да бъде наказван и гласувам "против"!
Според мен в този случай Пашов не трябва да бъде наказван и гласувам "против"!