ГП на Германия - Контестация срещу Иван Леонов

Неактивен форум, от времето, когато контестации се подаваха тук. Заключен и все още съществуващ - като архив.
Аватар
Pangev
Beginner
Beginner
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 09 Окт, 2011 6:34 pm
Име: Todor Pangev
Дебют: Monaco 2008 - Singapore 2011
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: 2-ri Pilot
Победи: 0
Подиуми: 0
Пол-позишъни: 0
Сайт: bcl-bg.com
Управление: Speedlink GLFF
Любим отбор/и: Mclaren
Любим пилот/и: J.Button

Време от записа : 5:53 - Болид 1 : Тодор Пангев ; Болид 2 : Иван Леонов

В конкретната ситуация ,Иван Леонов прави някаква неосмислено ускорение с цел може би да ме изхвърли от пистата, защото в предпоследния завой всеки от нас знае,че трудно може да се мине над 3-та предавка.

Моля ви да вземете конкретно решение на проблема ...

5.2.1. Избутване на пилот чрез пряк контакт между двата болида, с цел изпреварване: добавяне на 15 секунди към състезателното време. Изключения ще се правят единствено, когато атакувания болид ( този заемащ по-предна позиция ) навлезе в линията на движение на атакуващия болид ( този заемащ по-задна позиция )
Последно промяна от Pangev на Пон 17 Сеп, 2012 4:29 pm, променено общо 2 пъти.
Аватар
k.r.
Intermediate
Intermediate
Мнения: 399
Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
Име: Адриан Петков
Дебют: Monaco 2009
Отбор: Pepsi F1 Team
Позиция в отбора: Director,first pilot
Подиуми: 3
Пол-позишъни: NONE
Управление: G25
Любим отбор/и: McLaren
Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
Местоположение: Sofia

Pangev написа: Според мен момчето още не е готово за клас като БГФ1.
Защото това не е първото провинение ...
МИсляче скоро се върна в лигата,пък и почна да казваш кой да кара и кой не . Нищо лично ,но беше много тъпо да ми казваш 2-3 дни преди състезанието ,че сменяш отбора :mooning:
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
Аватар
IvanLeonov
Beginner
Beginner
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 24 Юли, 2011 10:30 am
Име: Иван Леонов
Дебют: 2012 Испания
Отбор: NetRex Grand Prix
Управление: Thrustmaster
Любим пилот/и: Фернандо Алонсо
Местоположение: Твърдица

Аз няма да гласувам защото все ми е едно дали ще имам наказание или не.
Иван Леонов
NetRex Grand Prix
Аватар
AlonsoBest
Beginner
Beginner
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 29 Авг, 2010 9:07 am
Име: Димитър Танков
Дебют: Германия 2011
Отбор: Scuderia PAXO Junior
Позиция в отбора: Първи пилот
Победи: 0
Подиуми: 0
Пол-позишъни: 0
Управление: Logitech G25
Любим отбор/и: Ферари
Любим пилот/и: Фернандо Алонсо
Местоположение: Трявна
Обратна връзка:

Според мен е състезателен инцидент
Аватар
DeLzArD
Child Prodigy
Child Prodigy
Мнения: 603
Регистриран на: Чет 27 Мар, 2008 12:00 am
Име: Станислав Стоянов
Дебют: Шанхай 2008
Отбор: Silver Arrows
Позиция в отбора: Сребърна стрела
Победи: 22
Подиуми: Много
Пол-позишъни: Не е важно
Сайт: От 2 години не е готов :D
Управление: Logitech Formula EX
Любим отбор/и: Ферари
Любим пилот/и: Доста са
Местоположение: Изгрев стил, Бургаска раса

За наказание.
Аватар
speeda5
Модератор
Модератор
Мнения: 180
Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
Име: Петър Кичуков
Дебют: ГП-Турция 2009
Отбор: BMW Shark F1 Team
Позиция в отбора: Пилот
Победи: 2
Подиуми: 10
Пол-позишъни: 1
Управление: Logitech Driving Force GT
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Michael Schumacher
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

За наказание!

Моля бъдете по-активни!
Аватар
k.r.
Intermediate
Intermediate
Мнения: 399
Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
Име: Адриан Петков
Дебют: Monaco 2009
Отбор: Pepsi F1 Team
Позиция в отбора: Director,first pilot
Подиуми: 3
Пол-позишъни: NONE
Управление: G25
Любим отбор/и: McLaren
Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
Местоположение: Sofia

Първо такиви инциденти във моторните спортове са толкова много ,че няма нужда да се обяснява. Хамилтън-Малдонадо на Валенсия е единият пример.

По контестацията: Пангев казва,че това е удар отзад,а това всъщност си е затваряне на завой,само не си обяснявам едно,Леонов искаше да завие по-късно,Пангев завива малко по-рано,а е оставил доста място за атака.ИМаше едно правило в нашият правилник,че пилот покрил кутийте на радиаторите,предният няма право да го затваря,тъй че мисля ,че е пресилено това за наказание,по-скоро е състезателен инциден и да се даде забележка на задния пилот.Моя инцидент с Пенов на Англия беше същщият,но бях и малко по-напред и тогава Пенов се завъртя.Проблем на виртуалните такиви инциденти е,че не се вижда докато не се покаже на крилото атакуващия и винаги ще е споерн момент този!!!

За мен е състезателен инцидент :yes:
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
Аватар
SKYLINE
Beginner
Beginner
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 22 Май, 2012 1:29 pm

Той ги препокрива радиаторите, но в зоната за спиране изхвърляйки го от пистата. :giggle: Като си 15 метра зад него няма как това да се нарече "атака" За наказание!
[b]Румен Статев[/b]
[b]Еventa Simracing[/b]
Аватар
hristoitchov
Novice
Novice
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
Име: Христо Ичов
Дебют: Australia 2012
Отбор: Sparta Racing Team
Победи: 8
Подиуми: 13
Пол-позишъни: 5
Управление: Logitech DFP
Любим отбор/и: Нямам
Любим пилот/и: Ayrton Senna
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Обратна връзка:

Видях повторението на инцидента от onboard камерите и на двамата, и ми е трудно да прехвърля вината само на единия от пилотите. Пангев се движи по-бавно от нормалното (3-та предавка) за секцията от завои и спира по-рано преди предпоследния десен. Леонов пък взима завоите с оптимална скорост (4-та до 5-та предавка) и е изненадан от по-ранното намаляне на Пангев.

Тъй като по принцип пилота отзад носи малко повече отговорност, Леонов можеше да отпусне леко газта за всеки случай, но той определено не прави опит за изпреварване, а виждайки че Пангев намаля по-рано се опитва да го избегне минавйки му отвътре. Тъй като Пангев завива към завоя, двамата се удрят.

На границата между race incident е ситуацията, и дори да се накаже Леонов, има смекчаващи вината обстоятелства. Бих гласувал за или против само ако знам за какво наказание се претендира че Леонов заслужава.
Аватар
NightF0x
Intermediate
Intermediate
Мнения: 276
Регистриран на: Пет 21 Авг, 2009 11:44 pm

За
Димитър Тончев
Silver Arrows F1 Team
Аватар
hristoitchov
Novice
Novice
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
Име: Христо Ичов
Дебют: Australia 2012
Отбор: Sparta Racing Team
Победи: 8
Подиуми: 13
Пол-позишъни: 5
Управление: Logitech DFP
Любим отбор/и: Нямам
Любим пилот/и: Ayrton Senna
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Обратна връзка:

Спрямо точката от правилника която Пангев е посочил за исканото наказание ще гласувам и аз "ЗА", но пак под предлог че има смекчаващи вината обстоятелства и че това не беше истиснски опит за изпреварване, а избягваща маневра. Гласувам по-скоро с цел Леонов да си вземе някаква поука и да бъде по-предпазлив в бъдеще.

Ще добавя обаче че има пилоти които карат по-зле от него когато опре до борба за позиции, предзвиквайки инциденти или повреждайки колите на другите (както и своите) много често, във почти всяко състезание, но остават без наказания тъй като им се спестява подаването на контестации.
Аватар
k.r.
Intermediate
Intermediate
Мнения: 399
Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
Име: Адриан Петков
Дебют: Monaco 2009
Отбор: Pepsi F1 Team
Позиция в отбора: Director,first pilot
Подиуми: 3
Пол-позишъни: NONE
Управление: G25
Любим отбор/и: McLaren
Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
Местоположение: Sofia

Има и винаги ще има Ице ,такъв е спорта :) За толкова години в картинга какво ли не съм виждал с цел задържане на пилот ,а във виртуалните надпревари имам наказание 3 пъти за 4 сезона.Карах по-внимателно и винаги ме помитаха,малко се промених през тая година и знам че карам на ръба на правилата,но така трябва явно. Имал съм случай е който, съм пред пилот на излизане от завоя и решава да ме удари,щото не може да ме изпревари,а пилота е доста силен,но ....... както и да е... пак казвам ТАКЪВ Е СПОРТА !!!
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
Аватар
hristoitchov
Novice
Novice
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
Име: Христо Ичов
Дебют: Australia 2012
Отбор: Sparta Racing Team
Победи: 8
Подиуми: 13
Пол-позишъни: 5
Управление: Logitech DFP
Любим отбор/и: Нямам
Любим пилот/и: Ayrton Senna
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Обратна връзка:

k.r. написа:Има и винаги ще има Ице ,такъв е спорта :) За толкова години в картинга какво ли не съм виждал с цел задържане на пилот ,а във виртуалните надпревари имам наказание 3 пъти за 4 сезона.Карах по-внимателно и винаги ме помитаха,малко се промених през тая година и знам че карам на ръба на правилата,но така трябва явно. Имал съм случай е който, съм пред пилот на излизане от завоя и решава да ме удари,щото не може да ме изпревари,а пилота е доста силен,но ....... както и да е... пак казвам ТАКЪВ Е СПОРТА !!!
Винаги ще има инциденти, да, но не е нужно да се бездейства и виновните (когато има такива) да остават ненаказани, особено тези които редовно удрят останалите, било то от прекомерна амбиция, от липса на контрол, от липса на респект и прочие. Така нито се дава пример, нито се подобрява даден пилот, и само се повтарят нещата във всяко състезание.

Аз предпочитам да дам място и път на такива пилоти вместо да карам като тях, но е много фрустриращо когато дори след като ги изпревариш те натаранват отзад без да се замислят, и после не получават никакви наказания. Не ми се занимава с контестации тъй като не смятам че системата е ефективна и обективна, иначе до сега да бях пускал по няколко след почти всяко състезание.

Не можеш просто да кажеш такъв е спорта, нито пък може да се сравнява с картинг...
Аватар
k.r.
Intermediate
Intermediate
Мнения: 399
Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
Име: Адриан Петков
Дебют: Monaco 2009
Отбор: Pepsi F1 Team
Позиция в отбора: Director,first pilot
Подиуми: 3
Пол-позишъни: NONE
Управление: G25
Любим отбор/и: McLaren
Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
Местоположение: Sofia

Мога,защото се състезавам професионално от 8 годишен :)

Всеки си има своето състезание ,затова казах ,че отново трябва да има дисциплинарна комисия,защото Статев кътна бързия завой 4 поредни обиколки,когато карах зад него и Тотев,ако не се лъжа .

По-добре подавай контестаций :)
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
Аватар
hristoitchov
Novice
Novice
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 07 Апр, 2012 9:47 pm
Име: Христо Ичов
Дебют: Australia 2012
Отбор: Sparta Racing Team
Победи: 8
Подиуми: 13
Пол-позишъни: 5
Управление: Logitech DFP
Любим отбор/и: Нямам
Любим пилот/и: Ayrton Senna
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Обратна връзка:

k.r. написа:Мога,защото се състезавам професионално от 8 годишен :)

Всеки си има своето състезание ,затова казах ,че отново трябва да има дисциплинарна комисия,защото Статев кътна бързия завой 4 поредни обиколки,когато карах зад него и Тотев,ако не се лъжа .

По-добре подавай контестаций :)
И аз съм карал картинг, а симрейсинг над 20 години, като онлайн активно в лиги от 12 години, и ти казвам че не може да прилагаш приоми от картинг във виртуална симулация, още по-малко пък на модерна F1. Има фактори които се различават, особено влиянието на клиент-сървър комуникацията която има отражение върху това какво се случва когато два болида се докосват. Отделно тук става въпрос за болиди движещи се при много по-висока скорост и разчитащи на аеродинамика, и всяко едно докосване е с риск да им наруши баланса и да ги завърти, а най-малко да ги повреди. Ако карахме на 100% damage ти гарантирам че нито ти, нито 80% от останалите щяхте да изкарате дори 1/3 от състезанията. То в истинската F1 се вижда какво се случва когато пилоти прилагат навиците си заучени от картинга, F3 и GP2, примерно Малдонадо и Грожан. Без да си променят навиците такива пилоти нямат бъдеще.

Точно ти Адрияне постоанно предизвикваш контакти с останалите като се буташ и навираш нон-стоп на всеки завой, с прекомерно късни спирания, без да преценяш изобщо подходящо ли е мястото за изпреварване, видял ли те е пилота пред теб, или дали ще успееш без контакт да минеш чисто. Отделно като те атакуват блокираш в последния момент завивайки в посоката на движение на опонента, без да съобразиш със разликата в скороста и със инерцията на болида. Не е минало едно състезание без да удариш някой, та точно от теб не ми се слушат съвети как се кара коректно.

Тези начини на каране срещу останалите може да помагат в картинга където скороста е по-ниска, колите са леки и разчитат основно на механично сцепление, и е много по-лесно да отбиеш скорост или смениш посоката рязко, но тук само водят до неспортсменство и инциденти.
Заключено