
Да направим една дискусия, кой какво мисли за износването на гумите в сървъра, в момента? Малко ли ви е, много ли ви е?



Aз лично съм съгласен, ако става въпрос за това леко сваляне от 40%. Гумите наистина не загряват по принцип и дори най-твърдите държат по 15 обиколки. Има цяла седмица до състезанието също, така че на мен лично не ми пречи и от този уикенд да е, но трябва всички да са съгласни!IvanLeonov написа: ↑Сря 08 Мар, 2023 12:36 pmЗдравейте и от мен! Аз съм един от хората, които се оплакаха от твърде високото износване на гуми, но не бях само аз, и заради това реших, че трябва да го дискутираме всички заедно.
Лично моето мнение е, че не е нормално да се правят по 4 стопа на състезание, ако гледаме реалната Формула 1, там правят по 1 или 2 стопа.
Тук с това износване и избор на гуми това е малко невъзможно.
Ще Ви задам един въпрос, кога най-твърдите гуми във Ф1 са издържали макс 10-11 обиколки?
Това е точно така на Бахрейн сега, което ще ни накара да правим повече спирания в бокса.
Ако това е целта океей, създават се предпоставки за повече размествания в боксовете, да, но така се отдалечаваме от идеята да бъдем максимално близко до Ф1.
Според мен това 170% е твърде много и не отговаря изобщо на 70% състезателна дистанция, ако карате на 100% износване и 100% дистанция ще разберете, че е съвсем различно, но това е отделен въпрос. На 70% състезателна дистанция реално отговаря 130% износване на гуми, та идеята ми е да се промени на толкова, за да бъде донякъде коректно това.
И друго, в този мод имаме ограничения относно налягането на гумите, като нямаме толкова възможности да използваме по-ниски стойности, за да накараме по-твърдите гуми да работят на писти като Бахрейн например.
Заради това отпада вариантът да се промени изборът на тип гуми, защото дори сега е трудно да се загреят и накарат да работят оптимално C3 (най-твърдите гуми).
Да, предполагам, че някой ще каже, ами той Леонов може да е тренирал на по-нисък wear и т.н. и сега изведнъж иска промяна, за да спечели някакво предимство и т.н.
За мен по принцип не е никакъв проблем и така да си остане, като спокойно мога да заявя, че съм един от пилотите, които работи най-добре с гумите в БГФ1, даже ако искам предимство ще бъда против промяна и да.
Просто мисля, че ще е смешно да влизаме в бокса на всеки 7-8 обиколки, ще изглежда странно и за зрителите, но всеки има право на мнение.
Предлагам ако има промяна в една или друга посока това да не е от този старт, защото всеки е тренирал и се е подготвял на тези условия в момента при 170%., и ще е малко нечестно спрямо един или друг, промяна ако има да се осъществи например от втория кръг.
Благодаря Ви и се надявам повече хора да вземат отношение в дискусията!
C3 на сегашното износване издържат около 15 обиколки. Това че са влезнали в червения сектор не значи че не може да се кара с тях-просто темпото пада с около секунда. Избора си е на пилота дали да кара ощеIvanLeonov написа: ↑Сря 08 Мар, 2023 12:36 pmЗдравейте и от мен! Аз съм един от хората, които се оплакаха от твърде високото износване на гуми, но не бях само аз, и заради това реших, че трябва да го дискутираме всички заедно.
Лично моето мнение е, че не е нормално да се правят по 4 стопа на състезание, ако гледаме реалната Формула 1, там правят по 1 или 2 стопа.
Тук с това износване и избор на гуми това е малко невъзможно.
Ще Ви задам един въпрос, кога най-твърдите гуми във Ф1 са издържали макс 10-11 обиколки?
Това е точно така на Бахрейн сега, което ще ни накара да правим повече спирания в бокса.
Ако това е целта океей, създават се предпоставки за повече размествания в боксовете, да, но така се отдалечаваме от идеята да бъдем максимално близко до Ф1.
Според мен това 170% е твърде много и не отговаря изобщо на 70% състезателна дистанция, ако карате на 100% износване и 100% дистанция ще разберете, че е съвсем различно, но това е отделен въпрос. На 70% състезателна дистанция реално отговаря 130% износване на гуми, та идеята ми е да се промени на толкова, за да бъде донякъде коректно това.
И друго, в този мод имаме ограничения относно налягането на гумите, като нямаме толкова възможности да използваме по-ниски стойности, за да накараме по-твърдите гуми да работят на писти като Бахрейн например.
Заради това отпада вариантът да се промени изборът на тип гуми, защото дори сега е трудно да се загреят и накарат да работят оптимално C3 (най-твърдите гуми).
Да, предполагам, че някой ще каже, ами той Леонов може да е тренирал на по-нисък wear и т.н. и сега изведнъж иска промяна, за да спечели някакво предимство и т.н.
За мен по принцип не е никакъв проблем и така да си остане, като спокойно мога да заявя, че съм един от пилотите, които работи най-добре с гумите в БГФ1, даже ако искам предимство ще бъда против промяна и да.
Просто мисля, че ще е смешно да влизаме в бокса на всеки 7-8 обиколки, ще изглежда странно и за зрителите, но всеки има право на мнение.
Предлагам ако има промяна в една или друга посока това да не е от този старт, защото всеки е тренирал и се е подготвял на тези условия в момента при 170%., и ще е малко нечестно спрямо един или друг, промяна ако има да се осъществи например от втория кръг.
Благодаря Ви и се надявам повече хора да вземат отношение в дискусията!