Корекции по т.5 - състезателни правила

Най-добрите пилоти в България в борба за титлата! Дискусия и всичко нужно за новият сезон - мод, добавки, помощни материали, обяви за свободни места в отбори, презентации, помощ за нови потребители и бъдещи пилоти и т.н.
Аватар
samuil0501
Beginner
Beginner
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 14 Сеп, 2020 8:10 pm
Име: Самуил Иванов
Дебют: 2020 Istanbul Park
Отбор: NetRex GrandPrix
Победи: 2
Подиуми: 9
Пол-позишъни: 2
Сайт: https://www.patreon.com/SamuilIvanovACpics
Управление: Thrustmaster T300
Любим отбор/и: Mercedes
Любим пилот/и: Ayrton Senna, Lewis Hamilton
Местоположение: Добрич
Обратна връзка:

Здравейте! Искам да предложа няколко промени по правилника или по - точно добавените секунди за даден инцидент. Надявам се хората да се включат и ако тези промени се наложат да се вложат в сила за ГП на Италия, когато се разглеждат наказанията. Следните промени са:

5.2.1. Избутване на пилот с цел изпреварване: добавяне на 5 секунди към състезателното време. Ако няма контакт между двата болида: предупреждение и при повтаряне добавяне на 5 секунди към състезателното време. Изключения ще се правят единствено, когато атакувания болид ( този заемащ по-предна позиция ) навлезе в линията на движение на атакуващия болид (този заемащ по-задна позиция).
5.2.2. Защитна маневра на права. Пилота, който защитава позиция на права , има право на една защитна маневра , т.е има право веднъж да промени траекторията си на движение , различна от тази на идеалната състезателна линия на конкретната писта. В случай, когато по-задно стоящия болид е припокрил с предния си спойлер дори и малка част от по-предно стоящия болид, то защитаващия се няма право вече да променя траекторията си. В края на правата ако няма припокриване , защитаващия се пилот е в правото си да си избира траекторията на движение ( т.е да се завърне на идеалната състезателна линия ). Изход от завой, различен от идеалната състезателна линия , не се счита за защитна маневра. Неспазването на това правило и непрекъсната смяна на линията на движение (два или повече пъти), с цел защита от изпреварване, която не води до инцидент ще се наказва с 5 секунди.
5.2.2.1. При последвал удар чрез предпазване от изпреварване с непрекъсната смяна на линията за движение (два или повече пъти) пилота се наказва с 10 секунди за всяко едно нарушение спрямо т.5.2.2.1., която се добавя към състезателното време. В този случай атакуващия пилот не е виновен.
5.2.2.2. В случай на припокриване и защитаващия се пилот е продължил защитната си маневра и е избутал атакуващият - 10 секунди.
5.3.1. Движещият се по пистата пилот е принуден „внезапно” да смени треакторията си на движение без да се получи катастрофа/инцидент. Виновния се предупреждава и при повторно поведение се наказва с 5 секунди към състезателното време за всеки един предизвикан инцидент.
5.3.2. Предизвикан е инцидент без значение дали има загуба или не на поправима част от болида на пилота движещ се по пистата. Наказва се с добавяне на 15 секунди към крайното състезателно време.
Samuil Ivanov
NetRex Grand Prix
Аватар
Nikolai Karakolev
Beginner
Beginner
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 17 Май, 2013 3:27 pm
Име: Николай
Дебют: Aвстрия 2021
Отбор: Apex Oracle Racing
Победи: 0
Подиуми: 2
Пол-позишъни: 0
Управление: Trustmaster T300
Любим отбор/и: FERRARI
Любим пилот/и: Kimi Raikkonen

Става, но нека да видим и другите какво мислят.
Аватар
NassimFTW
Beginner
Beginner
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 14 Мар, 2023 7:30 pm
Име: Nassim Roula
Дебют: Bahrain 2023
Отбор: Braking Point Racing
Победи: 0
Подиуми: 2
Управление: Thrustmaster T300RS w/ SF1000 wheel & T3PM pedals
Любим отбор/и: Oracle Red Bull Racing
Любим пилот/и: Max Verstappen
Местоположение: Nybro
Обратна връзка:

I think warnings shouldn’t be given at all, I’d replace them with 5 second penalties.
Nassim Roula

Braking Point Racing
Публикувай отговор