ГП на Унгария-Коментари
Вие сте
- mladenov
- Novice
- Мнения: 216
- Регистриран на: Вто 06 Окт, 2009 2:05 pm
- Име: Иво Младенов
- Дебют: Бразилия 2009
- Отбор: BMW Shark Racing
- Позиция в отбора: 2-ри пилот
- Победи: 1
- Подиуми: 4
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Волан: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Fernando Alonso
Нямах много време за тестове и затова не очаквах да направя нещо да направя. Днес ми изкочи един ангажимент и трябваше да излезна, като се върнах в 12:00 и едва хванах състезанието. Стартирах 16-ти. На старта изпреварих 15-тия, после на 1-ви завой 3-4 и вече след първата обиколка бях 8-ми. На 2-ри завой ударих Адриан Петков, като двамата се завъртяхме. Нямам никакво оправдание и не смея да си измислям, аз съм си виновен за инцидента. След това станах 13-ти, но след няколко обиколки станах 11-ти. Бях зад Жечо Маринов. На един от завоите бях почнал да го атакувам. Той поднесе, удари се в мен и се завъртя. Така станах 10-ти. След няколко обиколки вече бях 8-ми. Излезнах от бокса 10-ти. След като влезнаха още хора, станах 8-ми. Тогава Кичука отпадна и станах 7-ми. По едно време се борех с Петков за 7-мата позиция. На първи завой той ме атакува. Завих към него, защото щях да поднеса, ударих се в него и той се завъртя. Извинявам се и за този инцидент, въпреки че не смятам, че съм си за наказание. И така дойде време за втория бокс. Бях влезнал с едно Турбо и не знам защо, но бяхме в един и същ бокс. Така загубих 10 секунди. Излезнах 8-ми. И така си карах. Двамата пилоти от Евента отпаднаха, станах 6-ти. Влезнах 3-ти път в бокса, този път без проблеми. Отпадна Петков, станах 5-ти. Кабака също отпадна и оттам 4-ти. Така си завърших 4-ти.
Едит: Адриане, извинявам се заради лошото ми каране и инцидентите. Няма какво да се оправдавам, виновен съм си за първия инцидент. Наистина много късно спрях. За втория инцидент нищо не мога да кажа. Просто поднесох към теб и докато реагирам, вече те ударих.
Едит: Адриане, извинявам се заради лошото ми каране и инцидентите. Няма какво да се оправдавам, виновен съм си за първия инцидент. Наистина много късно спрях. За втория инцидент нищо не мога да кажа. Просто поднесох към теб и докато реагирам, вече те ударих.
Последно промяна от mladenov на Нед 17 Юли, 2011 3:17 pm, променено общо 1 път.
-За мене уикенда протече нормално....В квал 1 си направих времето от тренировките и се класирах за Квал 2 . Много мислех дали да въртя лапове в квал 2 но с оглед на по бързото си темпо от д Танков реших да изляза и така се класирах 9ти.
-На старта направих феноменален стар което се далжи на достата тренировки и последвали корекции на първа предавка.
-След угасването на светофарите с лекота прескочих А Петков и докато всички се бореха в дясно от мене аз си цедих моторът без никои да ми пречи.На първи завои някои се завъртя и стана ха едни димни завеси през които минах почти без да виждам нищо и така от 9ти за 1 завои станах 4ти.
Зад мене се лепна Пашов и ме атакуваше доста упорито но нямаше къде да ме изпревари до момента в които на 2ри завои ме подпря отзаде точно в момента в които подавах газ и както се сещате ме завъртя при което се върнах пак на 9та 10та позиция,от тук нататък вече бях бесен и единственото което исках е да свърши по скоро скапаното състезание..........Важното е че сета беше добър и ме изтика до края...........Честито на завършилите
-На старта направих феноменален стар което се далжи на достата тренировки и последвали корекции на първа предавка.
-След угасването на светофарите с лекота прескочих А Петков и докато всички се бореха в дясно от мене аз си цедих моторът без никои да ми пречи.На първи завои някои се завъртя и стана ха едни димни завеси през които минах почти без да виждам нищо и така от 9ти за 1 завои станах 4ти.
Зад мене се лепна Пашов и ме атакуваше доста упорито но нямаше къде да ме изпревари до момента в които на 2ри завои ме подпря отзаде точно в момента в които подавах газ и както се сещате ме завъртя при което се върнах пак на 9та 10та позиция,от тук нататък вече бях бесен и единственото което исках е да свърши по скоро скапаното състезание..........Важното е че сета беше добър и ме изтика до края...........Честито на завършилите
- k.r.
- Intermediate
- Мнения: 399
- Регистриран на: Пон 11 Май, 2009 6:34 am
- Име: Адриан Петков
- Дебют: Monaco 2009
- Отбор: Pepsi F1 Team
- Позиция в отбора: Director,first pilot
- Подиуми: 3
- Пол-позишъни: NONE
- Управление: G25
- Любим отбор/и: McLaren
- Любим пилот/и: M.Schumacher>A.Senna>K.Raikkonen
- Местоположение: Sofia
Този карък не ме пуска беееее
На старта,бавна история,но стигнах до 7 място или 6-о не си спомням,тъкмо когато се нагласих да подържам някакво темпо и Иво ме "подпря" или по-точно казано ,спря в мен
Та така,айде както и да е,загубих позиций,да ама преди 2-ите спирания той пак ме изнесе от пистата,защо бе човек,кво съм ти направил.В бокса шибаната игра реши да се изгаври с мен и трябваше да чакам едно БМВ да се махне,та пих една биричка през това време и псувах.Шибан Рфактор
Правя си последния стоп и 3 обиколки по късно двигателя ме остави,предполагам заради силният удар отзад който получих в началото
Та съвета ми към теб Иво е,карай по-внимателно,състезанието не е 5 обиколки или 15!!!!
Ако не бе ти с твойте маневри стил некое камикадзе,можех да се боря за подиума с оглед на класирането и отпаданията
Определено това ми се случи за трети път тая година
На старта,бавна история,но стигнах до 7 място или 6-о не си спомням,тъкмо когато се нагласих да подържам някакво темпо и Иво ме "подпря" или по-точно казано ,спря в мен
Та така,айде както и да е,загубих позиций,да ама преди 2-ите спирания той пак ме изнесе от пистата,защо бе човек,кво съм ти направил.В бокса шибаната игра реши да се изгаври с мен и трябваше да чакам едно БМВ да се махне,та пих една биричка през това време и псувах.Шибан Рфактор
Правя си последния стоп и 3 обиколки по късно двигателя ме остави,предполагам заради силният удар отзад който получих в началото
Та съвета ми към теб Иво е,карай по-внимателно,състезанието не е 5 обиколки или 15!!!!
Ако не бе ти с твойте маневри стил некое камикадзе,можех да се боря за подиума с оглед на класирането и отпаданията
Определено това ми се случи за трети път тая година
LEAVE ME ALONE ,I KNOW WHAT I'M DOING
- IteraRT_Todor
- БгФ1 Шампион за 2006
- Мнения: 871
- Регистриран на: Нед 16 Яну, 2005 12:00 am
- Име: Тодор Василев
- Дебют: Мелбърн 2005
- Отбор: Евента Ф1
- Позиция в отбора: втори пилот
- Управление: Logitech G29
- Любим пилот/и: Михаел Шумахер
- Местоположение: Castleford
- Обратна връзка:
И аз съм зоната на разочарованията.
Добра скорост, много хъс и емоции, и за жалост около 25 обиколки преди финала технически проблем ме извади от борбата за победата.
Това беше накратко, общо взето днес силите бяха изравнени като скорост на голяма част от пилотите, въпросът беше, кой как ще успее да се справи с тактическото надиграване.
На квалификацията не успях да взема максимумът на който бях способен, но с оглед на трите стопа стратегия петото място не беше никак зле. Още повече, че напоследък започнах да правя доста добри стъртове и така и стана и този път, след първия завой вече бях трети и пред мен бяха единствено двата болида на Silver Arrows като Кабака беше с четири стопа, но въпреки това не успяваше да дръпне достатъчно напред. От време на време правеше бързи обиколки, но след това явно допускаше и много грешки, защото като цяло до третия си стоп се движеше с нас двамата със Станислав, които бяхме с три стопа. Страхотни психически борби, както и малка доза преки двубои, грешки на пилотите около мен, за моя радост днес не съм допускал нито една сериозна грешка, която да ми коства повече от секунда време, много хъс и натискане от моя страна и наистина аз лично си изкарах невероятно през времето в което се борех за първата позиция. Бях лидер на колоната в продължение на няколко обиколки, но малко преди второто влизане в бокса приятелката ми ме разконцентрира и Станислав веднага се възползва от несигурното ми каране и леките ми грешки. Излезе на чело и след втория бокс преднината му достигна 6 секунди, поставих си за цел да го настигна и започнах да топя преднината му малко по малко, като когато беше стигнала вече 4 секунди той явно допусна грешка и се залепих зад него на секунда. Малко след това при излизане от предпоследния завой когато бях на първа предавка и започнах да ускорявам изведнъж колата сякаш включи на автопилот, волана се центрира и тя продължи направо без възможност да управлявам, газта блокира на макс и двигатела се форсираше като за последно, останалите педали и копчета за скорости и каквото си помислите не работеха и в следващата секунда аз вече псувах и удрях като за световно, понеже осъзнах, че това е краят за днес. И още повече ме беше яд, че до тогава не бях допуснал нито една грешка и отпаднах поради технически проблем в една страхотна битка с неясен край.
The end!
Добра скорост, много хъс и емоции, и за жалост около 25 обиколки преди финала технически проблем ме извади от борбата за победата.
Това беше накратко, общо взето днес силите бяха изравнени като скорост на голяма част от пилотите, въпросът беше, кой как ще успее да се справи с тактическото надиграване.
На квалификацията не успях да взема максимумът на който бях способен, но с оглед на трите стопа стратегия петото място не беше никак зле. Още повече, че напоследък започнах да правя доста добри стъртове и така и стана и този път, след първия завой вече бях трети и пред мен бяха единствено двата болида на Silver Arrows като Кабака беше с четири стопа, но въпреки това не успяваше да дръпне достатъчно напред. От време на време правеше бързи обиколки, но след това явно допускаше и много грешки, защото като цяло до третия си стоп се движеше с нас двамата със Станислав, които бяхме с три стопа. Страхотни психически борби, както и малка доза преки двубои, грешки на пилотите около мен, за моя радост днес не съм допускал нито една сериозна грешка, която да ми коства повече от секунда време, много хъс и натискане от моя страна и наистина аз лично си изкарах невероятно през времето в което се борех за първата позиция. Бях лидер на колоната в продължение на няколко обиколки, но малко преди второто влизане в бокса приятелката ми ме разконцентрира и Станислав веднага се възползва от несигурното ми каране и леките ми грешки. Излезе на чело и след втория бокс преднината му достигна 6 секунди, поставих си за цел да го настигна и започнах да топя преднината му малко по малко, като когато беше стигнала вече 4 секунди той явно допусна грешка и се залепих зад него на секунда. Малко след това при излизане от предпоследния завой когато бях на първа предавка и започнах да ускорявам изведнъж колата сякаш включи на автопилот, волана се центрира и тя продължи направо без възможност да управлявам, газта блокира на макс и двигатела се форсираше като за последно, останалите педали и копчета за скорости и каквото си помислите не работеха и в следващата секунда аз вече псувах и удрях като за световно, понеже осъзнах, че това е краят за днес. И още повече ме беше яд, че до тогава не бях допуснал нито една грешка и отпаднах поради технически проблем в една страхотна битка с неясен край.
The end!
- DeLzArD
- Child Prodigy
- Мнения: 603
- Регистриран на: Чет 27 Мар, 2008 12:00 am
- Име: Станислав Стоянов
- Дебют: Шанхай 2008
- Отбор: Silver Arrows
- Позиция в отбора: Сребърна стрела
- Победи: 22
- Подиуми: Много
- Пол-позишъни: Не е важно
- Сайт: От 2 години не е готов :D
- Управление: Logitech Formula EX
- Любим отбор/и: Ферари
- Любим пилот/и: Доста са
- Местоположение: Изгрев стил, Бургаска раса
И аз не съм доволен много.Да,получиха се много яки битки 4 човека имахме шанс за победа.С Тошко напрайхме страхотна битка,ако съм бил некоректен някаде,сори Тоше Към края вече водих състезанието.2/3ти от последните ми обиколки погледа ми беше насочен към хронометрите в класирането и се надявах Кабака да изпревари Мони.След което чух Тони по радиото да казва "Кабака изгармя двигател" и ми стана баси тъпото.Завърших 1ви ама Кабака кат е отпаднал все едно не съм завършил и аз,някво тъпо чувство такова.
- AlonsoBest
- Beginner
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 29 Авг, 2010 9:07 am
- Име: Димитър Танков
- Дебют: Германия 2011
- Отбор: Scuderia PAXO Junior
- Позиция в отбора: Първи пилот
- Победи: 0
- Подиуми: 0
- Пол-позишъни: 0
- Управление: Logitech G25
- Любим отбор/и: Ферари
- Любим пилот/и: Фернандо Алонсо
- Местоположение: Трявна
- Обратна връзка:
Аз какво да кажа. Добра квалификация. Имах добра скорост. Тай не се научих да стартирам на тоя мод. В началото ускорих много бавно. След 3-4 обиколки на 3-ти завой Владимир Стоянов беше пред мен, завъртя се, аз зад него също се завъртях. Бам в стената, счупиих предно крило, изкривих окачване. Почти бях натиснал ескейпа, но влязох в бокса и след 146 секунди ремонт и 2 обиколки изоставане излязох последен. С късмет че отпаднаха доста хора завърших 7-ми. Приблизително съм доволен, въпреки че имах темпо може би за 5-та позиция.
- Dechev
- Novice
- Мнения: 102
- Регистриран на: Нед 13 Юни, 2010 2:11 pm
- Име: Павел Дечев
- Дебют: Канада 2010
- Отбор: ТРГ
- Позиция в отбора: тест пилот
- Победи: 5
- Подиуми: 12
- Пол-позишъни: 3
- Управление: Trust FF380
- Любим отбор/и: McLaren
- Любим пилот/и: А.Сена , Х.П.Монтоя
В събота за сефте от 2 седмици закачих волана и направих едно тестче от 40 лапс. За гонката влезнах в последния момент абсолютно на сляпо , без да знам дали ще издържи двигателя , спирачките , как се държат гумите в серията.
Стартирах от последна редица и без излишни рискове , след 4-5 обиколки вече бях 5-ти , като само 1-2 пилоти съм изпреварил , а другите просто или грешаха , или имаше инцидент пред мен от което се възползвах и печелих позиция. Пашката бе зад мен , като бе с цяла секунда по-бърз от мен , но пистата ми позволи сравнително лесно да запазя позицията си. Вече бях разбрал , че съм объркал и гумите (липсата на тестове си каза думата). 1-вия ми бокс бе цели 14 сек (!!!???) , заради лек контакт с Пашката , които бе по-скоро по моя вина. Така изгубих позиция. После се и врътнах и 2-рия ми бе пък 16 сек. След това въобще не съм следял класирането и куде се намирам , а само си карах карането и гледах да не прегрявам гумите. Завартях се на последния завой , и Мраво ме затвори с обиколка - срамота ... последната обиколка , обаче го гледам и той се завъртял на същото място... пак се е мъчел да прае дрифтове на последния завои .
Въобще не разбрах кога и как съм достигнал до подиума. С доста късмет записах 15 точки за отбора и немога да не съм доволен
Стартирах от последна редица и без излишни рискове , след 4-5 обиколки вече бях 5-ти , като само 1-2 пилоти съм изпреварил , а другите просто или грешаха , или имаше инцидент пред мен от което се възползвах и печелих позиция. Пашката бе зад мен , като бе с цяла секунда по-бърз от мен , но пистата ми позволи сравнително лесно да запазя позицията си. Вече бях разбрал , че съм объркал и гумите (липсата на тестове си каза думата). 1-вия ми бокс бе цели 14 сек (!!!???) , заради лек контакт с Пашката , които бе по-скоро по моя вина. Така изгубих позиция. После се и врътнах и 2-рия ми бе пък 16 сек. След това въобще не съм следял класирането и куде се намирам , а само си карах карането и гледах да не прегрявам гумите. Завартях се на последния завой , и Мраво ме затвори с обиколка - срамота ... последната обиколка , обаче го гледам и той се завъртял на същото място... пак се е мъчел да прае дрифтове на последния завои .
Въобще не разбрах кога и как съм достигнал до подиума. С доста късмет записах 15 точки за отбора и немога да не съм доволен
- speeda5
- Модератор
- Мнения: 180
- Регистриран на: Нед 23 Ное, 2008 12:00 am
- Име: Петър Кичуков
- Дебют: ГП-Турция 2009
- Отбор: BMW Shark F1 Team
- Позиция в отбора: Пилот
- Победи: 2
- Подиуми: 10
- Пол-позишъни: 1
- Управление: Logitech Driving Force GT
- Любим отбор/и: Ferrari
- Любим пилот/и: Michael Schumacher
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
Ужасно състезание за мен.Стартирах, 6-ти като определено можех още 1-2 позиции напред.Направих отличен старт и към подхода за 1 завой вече бях, 3-ти ако не се лъжа, но след моя грешка на ускорението се завъртях и така последен.Очакваше ме интересно състезание с много битки, но за моя жалост се появи един ужасен сеч заради който едвам карах и обмислях да бия ескейп да не прецакам някой.Все пак нещата се стабилизираха, успях да изпреваря няколко пилота и вече бях, 7-ми.След бокса бях доста близко до ПаФката Дечев и малко по бърз и имах шанс да го настигна.Е да ама НЕ!Нета реши да спре и провали всичко.
Честито на Мравката, браво на Мони, който след 932193821631278 завъртания все пак е 2-ри и жалко за Кабака...
До Белгия.
Честито на Мравката, браво на Мони, който след 932193821631278 завъртания все пак е 2-ри и жалко за Кабака...
До Белгия.
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 775
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
http://www.livestream.com/bgf1champions ... m=ui-thumbSchumata написа:Евала на Ивчо от последен 4ти без излишни рискове.
П.с Някой може ли да ми даде линк за повторението от състезанието ?
- ivanstefchev
- Организатор
- Мнения: 775
- Регистриран на: Сря 15 Авг, 2007 11:00 pm
- Име: Иван Стефчев
- Дебют: ГП на Европа 2009
- Сайт: www.Simracing.BG
- Любим пилот/и: Люис Хамилтън
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка: