Италия 08 - Коментари

Заключено
Аватар
Velev
Veteran
Veteran
Мнения: 1796
Регистриран на: Пет 09 Фев, 2007 12:00 am
Име: Александър Велев
Дебют: Австралия, Мелбърн 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Първи пилот
Победи: 6
Подиуми: 30
Пол-позишъни: 5
Управление: Trust MasterFF380
Любим отбор/и: BMW Williams
Любим пилот/и: Juan Pablo Montoya
Местоположение: Пловдив

Италия 08 - Коментари

Мнение от Velev »

Няма какво да споделите 8O давайте драснете по някой ред :D
Turbo Racing Group
AutoCare G&V service

Аватар
DULICHKI
Veteran
Veteran
Мнения: 2127
Регистриран на: Пон 10 Апр, 2006 11:00 pm
Име: Димитър Дулички
Дебют: Австралия 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Съсобственик
Сайт: https://bit.ly/2YVdGAO
Управление: Волан
Любим отбор/и: Ferrari
Любим пилот/и: Михаел Шумахер
Местоположение: Кюстендил
Обратна връзка:

Мнение от DULICHKI »

Ми кво да ти кажа пич :lol: На квалификацията нещо тотално се обърка някой рестартира сървъра. после спечелиличт квалификацията Маринов май беше пипнал по сетъпа и сложил повечко гориво ... Аз съм честен човек и не съм пипал по настройките а можех ... Не искам да обвинявам никой но беше очевадно че някои хора се възползваха.
Иначе състезанието бе добро за мен. Държех едно темпо през цялото състезание. За съжаление при влизането за 2ри път в бокса леко съм привишил скоростта и трябваше пак да мина през бокса което можеше да доведе до загуба на няколко позиции. Доволен съм от подиума и от много доброто представяне на марто Илчев, който дебютира и нито за момент не се уплаши и направи много силно състезание. 8) От Валенсия би трябвало Велев да се завърне и гледаме напред към следжащите състезания с оптимизъм :wink:
"Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter Thompson

Моят сим рейсинг ЮТюб канал

Моят гейминг ЮТюб канал

Аватар
IteraRT_Todor
БгФ1 Шампион за 2006
БгФ1 Шампион за 2006
Мнения: 871
Регистриран на: Нед 16 Яну, 2005 12:00 am
Име: Тодор Василев
Дебют: Мелбърн 2005
Отбор: Евента Ф1
Позиция в отбора: втори пилот
Управление: Logitech G29
Любим пилот/и: Михаел Шумахер
Местоположение: Castleford
Обратна връзка:

Мнение от IteraRT_Todor »

Доста вълнуващо състезание за мен, дори ми напомни за доброто старо време, почти през цялото време карах на максимума и доста концентриран.
Като цяло квалификацията беше достатйчно силна за мен и оправда очакванията ми. Целта беше именно да се задържа до втора редица за да мога да атакувам при спирането при евентуално добър старт.
Така се и получи на практика, въпреки настройките ми на скоростите за по-добри обиколки отколкото потегляния успях да стартирам доста прилично и заедо с Дидо поведохме колоната още след първи завой, това ми даде огромни шансове да се боря с него за напред. Колата беше идеално настроена за точно този старт и успявах да потдържам неговото темпо, дори да отворя лек прозорец между нас от около 2 секунди преди спирането в бокса. Явно всички заложишме на 2 стопа, въпреки това което се случи със сървъра(нямам намерение да го коментирам) и след като Дидо направи спирането си 3 обиколки след мен двамата излязохме на метри един зад друг, като доста вълнуващо за мен запазих лидерството. Тогава дойде и момента на големите гонки между нас. Страхотун втори рън правехме, ту той ме минаваше ту аз него и така няколко пъти докато грешка на пламен не ни раздели при неправилно завръщане на пистата от негова страна. Аз една не се забих в него и след това в стената, но Дидо се размина с лек допир в стената и се наложи да посети бокса за малък демижд от това. Жалко от този момент не можахме да решим спора между нас за лидерската позиция и се надявам това да се случи следващия старт на Валенсия, където отново сме силно амбицирани за двойна победа и тотално доминиране над всички в момента :D от страна на ЕвентаФ1.
В крайна сметка отдавна не бях завършвал състезание поради една или друга причина и ето че днес направих това и то с победа. :D 8)
Колко много са 5 км/ч
Любимото ми
Michael Schumacher: 1994 1995 2000 2001 2002 2003 2004

Canzone_Dido
БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
Мнения: 2457
Регистриран на: Нед 17 Апр, 2005 11:00 pm
Име: Диян Костадинов
Дебют: Австралия 2005
Отбор: Eventa Simracing
Позиция в отбора: Собственик и Първи пилот
Победи: 51
Подиуми: 73
Пол-позишъни: 46
Сайт: www.eventa-simracing.com
Управление: Logitech G27
Любим отбор/и: Eventa Simracing
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Canzone_Dido »

Получи се едно доста драматично състезание, изпълнено с доста емоции на моменти.

Квалификацията премина според очакванията ми и за пореден път неуспях да спечеля Полпозишън-а, но това за мен е без значение. Знаех, че колата ми е способна на много добри стартове, тъйкато така си я бях настройл.

След проблемите и след според мен ненужния рестарт стартирахме. Очакванията ми се сбъднаха и без проблем поведох колоната. Много се зарадвах, че Тодор е успял да изпревари Жечо и знаех, че с бързо темпо в началото и добра концентрация можем да се откъснем и тогава да караме по-спокойно. Обаче за мен, първите няколко обиколки не ми бяха много чисти и няколко пъти изтървах точката на спиране. Това може да се дължи на факта че не бях пускал играта от предното състезание. С него след няколко обиколки като се поуспокои положението, се хванахме за гушите и почнахме да се гоним :) На правите доста трудно го удържах зад себе си, но на ответната права си връщах позицията. Реших да отпусна газста малко, за да не се ударим неволно и така се разделихме на 1-2 секунди разлика. Той спря в бокса 3 обиколки преди мен и аз за тези 3 обиколки дадох всичко по силите си и дори 1 обиколка от тези три е най-бързата в състезанието. Пит-стопа ми беше 1 секунда по-бърз, но след състезанието разбрах че и той с новите гуми правел почти колкото мойте обиколки. След моя престой в бокса излязохме както той се изрази на метри един зад друг. Исках да реша спора още в началото и да го изпреваря, но така и не се получи, тъй като дори и да го мина той печели невероятно много скорост от въздушната ми струя и така беше невъзможно да се откъсна освен ако не направи грешка. По средата на състезанието Пламен изтърва 3-ти завой който се взема на пълна газ и се върна на пистата много грубо без да се огледа и със сигурност ще получи доста сурово наказание. Бях на няколко десети зад Тодор, когато видях как той го подмина доста драматично притиснат между неговия болид и стената. Аз върнах газста колкото да се почудя откъде да мина, но Пламен се клатушкаташе и накрая наби спирачки на идеалната линия. Последния момент завих да го избегна но милиметър от гумата ми стъпа от външната страна на завоя в трева и колата поднесе към стената където леко си чукнах задната дясна гума и веднага разбрах едно - че губя първото място. Целта ми след това беше да се боря за втората позиция и да спечелим двойна победа. Престоя ми беше 8 обиколки преди планувания 2-ри стоп и сипах гориво за 25 обиколки. Излезнах от бокса на 6-та позиция, но знаех че пилотите пред мен ще влизат по още веднъж и настъпах колата на Максимум. Така както си знаех всички влезнаха в бокса, дори Дулички ми улесни задачата като превиши скоростта в бокса. След като Жечо влезе за неговия 3-ти бокс май, се включи към трасето точно зад мен и малко ми отне време докато намеря отново точния ритъм и да се концентрирам и да се откъсна пред него. Беше бавничък и лесно подържах 3-4 секунди преднина като и си пазех двигателя да не гръмне.

Много съм щастлив, че най-накрая Евента спечели своя първа двойна победа в дългата си история. Също така се радвам, че съотборника ми успя да прекъсне лошата си серия без победа от 2 години насам и се надявам тази негова форма да се задържи до края на сезона и да триумфираме и с двете титли на края на сезона!

Аватар
aerton
Novice
Novice
Мнения: 127
Регистриран на: Сря 28 Фев, 2007 12:00 am

Мнение от aerton »

Честито на момчетата от Евента.
За мен това състезание беше пълен провал.
Не очаквах да стигна до Q2,в която не успях да взема най-доброто и така стартирах 10-ти.Успях още след потеглянето да изпреваря Пламен Ялъмов и на първия шикан се залепих зад Илчев.При ускорението се надявах да имам успех.Точно тогава видях в ляво да прелита кола напряко и набързо изчислих,че съм застрашен и отпуснах газта.Това беше Русинов,който излезе пред мен и едва не изблъска Илчев.После Русинов изостана и не знаех зад мен ли е или напусна пистата и аз ли съм следващия когото ще торпилира...Тази случка ме разконцентрира напълно и при спирането в края на 1-ви сектор загубих ориентация.Спирането ми беше много късно и добре,че все пак успях да избегна тежък сбъсък с Мартин Илчев.При контакта с него загубих крило и възможност да постигна нещо в това състезание.
В по-късен етап се наложи да изтърпявам наказание преминаване през бокса и въпреки,че влезнах точно в обиколката когато ме повикаха и минах внимателно без да рискувам превишаване на скоростта бях дисквалифициран-нещо с изтърпяване на наказанията не е наред :o

Обръщам внимание на РК да прегледат повторението на старта и поведението на Людмил Русинов.
Стоян Спиров-наблюдател

Аватар
iceman19921
Intermediate
Intermediate
Мнения: 294
Регистриран на: Вто 08 Юли, 2008 11:00 pm
Име: Мартин Илчев
Дебют: Италия 2008
Отбор: TRG
Позиция в отбора: титуляр
Победи: 3
Подиуми: 7
Пол-позишъни: 2
Управление: Logitech Force Drive Pro
Любим отбор/и: Ферари
Любим пилот/и: Фернандо Алонсо
Обратна връзка:

Мнение от iceman19921 »

Честито на победителите !
Първото ми състезание в БГФ1... преди старта бях доста развълнуван , притеснен и доста нерешителен ,но отбора успя да ме мотивира.Бях реалист и знаех възможностите си Квалификацията и бях доволен че успях да прескоча в Q2 и от 7-мата позиция.Рестартът на уикенда смятам да не го коментирам защото дори не успях да се ориентирам в ситуацията какво става 8O и въпреки че това даде възможност за промяна в стратегията съвестта ми надделя и не съм пипнал нито една настройка преди състезанието.На старта в опит да не бъда толкова напрегнат се разконцентрирах :lol: но един от болидите на по-предните позиций не стартира добре и това ми даде повод да измъкна няколко болтове от стола!На 3-ти завой видях едно Фифи да сече шикана и явно е имал повреда в болида защото криволичеше и леко се сблъскахме.Нвколко обиколки се движех сравнително добре а и имаше пилоти които направиха грешки и това ми помогна да се придвижа по-напред.След това Ясен ме застигна и изпревари без особени проблеми,но в следващата обиколка на първи завой педалът за спирачката се изплъзна от крака ми и спрях твърде късно и връхлетях върху него, за което много се извинявам ако съм повредил неговия болид ,но позицийте ни се запазиха.Към средата на надпреварата имах същата ситуация и тъй като вече имах опит реших вместо да опитам пак да натисна газта .. просто минах направо през шикана :lol: и върнах позицията на пилота пред мен който бе Кабакчиев(много ми е интересно какво е видял в момента в който литнах пред него :lol: )До края на надпреварата поддържах едно темпо като ми се наложи да променям стратегията в движение и вече се бях примирил с 6-тата позиция като малко се надявах стратегията ми с два стопа да ми помогне.След втория ми стоп излязох на 7 сек зад Дулички и изненадващо за мен започнах да топя разликата,но обиколките бяха малко и не си струваше риска.И когато вече мислех че това са ми първите 3 точки в БГФ1 видях Дуле да застига пилот който имаше проблеми с небезизвестния двигател Мерцедес :lol: , а 1 обиколка преди края Жечо явно е имал проблеми с интернета и това ме изпрати на четвърта позиция и първите ми точки от БГФ1.Мисля че това бе максимума до който можехме да се доберем днес!

П.С. Мерси че изчетохте несвързания ми роман :lol:

Аватар
racer
БгФ1 Шампион за 2008
БгФ1 Шампион за 2008
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 01 Ное, 2004 12:00 am

Мнение от racer »

Това може би беше най-трудното ми състезание от както съм пилот в бгф1.
сутринта се събудих болен с температура и с ужасно гадене,даже по време на бързата ми обиколка в Q3 без малко да се издрайфам в/у себе си:D Тука дори се замислих дали изобщо да взема участие в състезанието.
Въпреки това заех 3-а позиция на старта.След това се появи друг проблем.Не знайно как но по време на загряващата обиколка играта ми се движеше с едва 24 кадъра в секунда,почти нямах никакъво усещане за колата.Всичко беше мн забавено.
На старта едва не се завъртях,даже в един момент мантинелата вляво ми се виждаше доста близо и едва не се разбих,загубих доста позиции(май на влизането в 1-я завой бях пред последен).След множество изпреварвания успях да се добера до челото на колоната.Признавам си, беше ми доста трудно да се справя с Илчев,който наистина направи доста добър дебют.:)
След 2-я ми стоп излязох на позиция зад Жечо а малко по-напред се движеше Дидо.Малко по-малко започнах за топя преднината на Жечо и се виждах в позиция да атакувам 3-а позиция(даже по-едно време се надявах за възможност да атакувам и Дидо)Точно в този момент двигателя не издържа и започна да пуши.Бях доста разтревожен дали изобщо ще завърша.Върнах значително гаста,бях изпреварен от Дулички и Илчев но поне закарах колата до финала:)
И така както в Гп на Унгария съм доволен че спечелих 4 точки а не загубих повече.Честито на Евента за 1-а им двойна победа,поздрави и за Илчев който се представи отлично в дебюта си:)

Аватар
raikkonen555
Novice
Novice
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 09 Яну, 2008 12:00 am

Мнение от raikkonen555 »

Ами вчера сякаква липса на късмет (миналата седмица беше по добре :D явно не ми е било ден ) . Направих добър старт , но понеже бях мн внимателен на първи завой , направо спрях . После видях една ФОРС ИНДИЯ да се размазва в стената ..
В края на С1 Спиров имаше контакт с някой , видях че е останал без предно крило и го изпреварих , същото направих и със Филов , бях го изпреварил но тогава той зави към мен и ме удари , така итидох в стената , в зоната за сиг . От там нататък нещо не беше както трябва с колата и във 2-та обиколка след старт/финала на първи завой просто не ми хванаха спирачките (може би зареди удара в стената ) даже ми се стори , че имаше някакъв лаг и се врязах в Стефчев , ЗА КОЕТО МН СЪЖЕЛЯВАМ . 10 обиколки карах и се чудех какво направих . Всякаква липса на концентрация , правих обиколки от порядака на 1;24 - 1;26
Минах през бокса да не бъда наказан , НО АЗ ЛИЧНО ТОВА ПРАВИЛО НЕ ГО ХАРЕСВАМ , ТАКА ЧЕ СПОРЕД МЕН ТРЯБВА ДА БЪДА ....



Честито на ЕВАНТА за двойната победа ! ..
Димитър Николов
ClubF1

Canzone_Dido
БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
БгФ1 Шампион за 2007, 2009 и 2010
Мнения: 2457
Регистриран на: Нед 17 Апр, 2005 11:00 pm
Име: Диян Костадинов
Дебют: Австралия 2005
Отбор: Eventa Simracing
Позиция в отбора: Собственик и Първи пилот
Победи: 51
Подиуми: 73
Пол-позишъни: 46
Сайт: www.eventa-simracing.com
Управление: Logitech G27
Любим отбор/и: Eventa Simracing
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Canzone_Dido »

Ти кога си минал през бокса след 10 обиколки след сблъсъка ли :)

Аватар
Velev
Veteran
Veteran
Мнения: 1796
Регистриран на: Пет 09 Фев, 2007 12:00 am
Име: Александър Велев
Дебют: Австралия, Мелбърн 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Първи пилот
Победи: 6
Подиуми: 30
Пол-позишъни: 5
Управление: Trust MasterFF380
Любим отбор/и: BMW Williams
Любим пилот/и: Juan Pablo Montoya
Местоположение: Пловдив

Мнение от Velev »

Интересно ми е кой кара с Форс Индия?До колкото помна жребия който се тегли никой небеше избран с този болид.
Turbo Racing Group
AutoCare G&V service

Аватар
kadrekov
Semi Pro
Semi Pro
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 19 Май, 2006 11:00 pm
Местоположение: sevlievo

Мнение от kadrekov »

Aleksandar_Velev написа:Интересно ми е кой кара с Форс Индия?До колкото помна жребия който се тегли никой небеше избран с този болид.
велев що се праиш на ударен че незнаеш кои кара с форс индиа нали емо разпореди Маднес и ОТК да карат с него. А на завои 1 някои помете людмил а аз стартирах от бокса поради проблем.

Аватар
Velev
Veteran
Veteran
Мнения: 1796
Регистриран на: Пет 09 Фев, 2007 12:00 am
Име: Александър Велев
Дебют: Австралия, Мелбърн 2007
Отбор: Turbo Racing
Позиция в отбора: Първи пилот
Победи: 6
Подиуми: 30
Пол-позишъни: 5
Управление: Trust MasterFF380
Любим отбор/и: BMW Williams
Любим пилот/и: Juan Pablo Montoya
Местоположение: Пловдив

Мнение от Velev »

kadrekov написа:
Aleksandar_Velev написа:Интересно ми е кой кара с Форс Индия?До колкото помна жребия който се тегли никой небеше избран с този болид.
велев що се праиш на ударен че незнаеш кои кара с форс индиа нали емо разпореди Маднес и ОТК да карат с него. А на завои 1 някои помете людмил а аз стартирах от бокса поради проблем.
До колкото знам карахте със ХОНДА
Turbo Racing Group
AutoCare G&V service

Аватар
raikkonen555
Novice
Novice
Мнения: 182
Регистриран на: Сря 09 Яну, 2008 12:00 am

Мнение от raikkonen555 »

Canzone_Dido написа:Ти кога си минал през бокса след 10 обиколки след сблъсъка ли :)

не още същата обиколка ...........

Заключено