Извинете ме, но аз съм бил оставил отворен браузъра или нещо такова и не съм видял въпроса.
3Д модела няма нищо общо с представянето на колата. Това зависи само от hdv файла и човека, който я управлява. Т. е. можете да карате с едно голямо кубче и то да има перфектна аеродинамика.
Сянката работи добре на RH2005 мода, който мисля че ще използвате за да направите bgf1 мода.
Текстурите са малко по-специални и те зависят от това какво искаш да бъде самото крило и начина, по-който искаш да се оцвети. Ако наистина проявяваш интерес да се свържем по ICQ/IRQ и да ги обсъдим, пък ако знаеш как да ги направиш като имаш 3Д модела не би трябвало да е проблем.
Болиди 2006: Изработка
- Kalin
- Организатор
- Мнения: 1219
- Регистриран на: Пон 27 Юни, 2005 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Още малко уточнения за болидите:
1. Понеже капацитета на пощата management@bulgarian-cyber-league.com е ограничен може да ви се случи да ви даде грешка като изпращате болидите си на тази поща. Понеже файловете са големи, а отборите са много и нямам възможност да трия редовно пощата, ползвайте Kalin.Rashev@gmail.com за да пратите папката на болида.
2. Препоръчвам да ползвате колите от РХ2005 за база на вашата кола. Нямам физическата възможност да редактирам болидите на всички отбори за да ги подкарвам в мода и ще връщам всяка кола да си я преработите ако не се вижда или има проблем с нашия мод.
3. БГФ1 МОД 2006 ще се базира на физиките от РХ2005 но ще е независим мод. Това означава че файловете на мода ще се преименуват за да не се бъркат с другите модове и БГФ1 МОД 2006 да може да работи еднакво добре, както на чиста инсталация на играта, така и паралелно с други модове. От тук следва, че ако използвате файлове от други модове за геомтерията на вашия болид, които не са копирани в папката на колата, рискувате колата ви да не е съвместима с нашия мод. В този случай колата се връща за преработка.
1. Понеже капацитета на пощата management@bulgarian-cyber-league.com е ограничен може да ви се случи да ви даде грешка като изпращате болидите си на тази поща. Понеже файловете са големи, а отборите са много и нямам възможност да трия редовно пощата, ползвайте Kalin.Rashev@gmail.com за да пратите папката на болида.
2. Препоръчвам да ползвате колите от РХ2005 за база на вашата кола. Нямам физическата възможност да редактирам болидите на всички отбори за да ги подкарвам в мода и ще връщам всяка кола да си я преработите ако не се вижда или има проблем с нашия мод.
3. БГФ1 МОД 2006 ще се базира на физиките от РХ2005 но ще е независим мод. Това означава че файловете на мода ще се преименуват за да не се бъркат с другите модове и БГФ1 МОД 2006 да може да работи еднакво добре, както на чиста инсталация на играта, така и паралелно с други модове. От тук следва, че ако използвате файлове от други модове за геомтерията на вашия болид, които не са копирани в папката на колата, рискувате колата ви да не е съвместима с нашия мод. В този случай колата се връща за преработка.
Калин Рашев
Tест пилот
РАХО Racing
Tест пилот
РАХО Racing
- Kalin
- Организатор
- Мнения: 1219
- Регистриран на: Пон 27 Юни, 2005 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Ralph Hummerich отговори следното:
1. Във форумите на www.emacF1.com има доста информация за правенето на коли, работата с инструментите към играта и т.н.
2. Може да се сложи екранче на всяка кола. Цитирам: "You have to copy the teamwheel mts files from one team to the others then, as well
as the depending textures."
3. Няма скрити файлчета с тайни настройки за различните коли. Всичко е в engine.ini и HDV файла.
4. 3Д геометрията няма никакво значение в играта.
1. Във форумите на www.emacF1.com има доста информация за правенето на коли, работата с инструментите към играта и т.н.
2. Може да се сложи екранче на всяка кола. Цитирам: "You have to copy the teamwheel mts files from one team to the others then, as well
as the depending textures."
3. Няма скрити файлчета с тайни настройки за различните коли. Всичко е в engine.ini и HDV файла.
4. 3Д геометрията няма никакво значение в играта.
Калин Рашев
Tест пилот
РАХО Racing
Tест пилот
РАХО Racing
Да ме бяхте питали мен. И аз ги знам тези неща. 
Относно информациата за правенето на коли -> аз от днес започвам да превеждам, пиша и събирам материали, които да сложа на едно място и да са лесно достъпни, а не цял ден да се ровиш по форумите за нещо си.

Относно информациата за правенето на коли -> аз от днес започвам да превеждам, пиша и събирам материали, които да сложа на едно място и да са лесно достъпни, а не цял ден да се ровиш по форумите за нещо си.
- Kalin
- Организатор
- Мнения: 1219
- Регистриран на: Пон 27 Юни, 2005 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Първия работещ болид, който успях да пусна в играта е на SF Firepower!
Не, че другите имат проблеми, просто още не съм ги разгледал:)
До момента колите си са изпратили по-малко от половината екипи, затова припомням, че до края на седмицата е крайния срок за попълване на пилотите и изпращане на готовите болиди.
Другата седмица ще правя мода и който не е изпратил болида си не е ясно дали ще стартира в Бахрейн!
Не, че другите имат проблеми, просто още не съм ги разгледал:)
До момента колите си са изпратили по-малко от половината екипи, затова припомням, че до края на седмицата е крайния срок за попълване на пилотите и изпращане на готовите болиди.
Другата седмица ще правя мода и който не е изпратил болида си не е ясно дали ще стартира в Бахрейн!
Калин Рашев
Tест пилот
РАХО Racing
Tест пилот
РАХО Racing
- Kalin
- Организатор
- Мнения: 1219
- Регистриран на: Пон 27 Юни, 2005 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Поздравления за Лотус-Бентли - тяхната кола единствена от всички до момента е направена 100% както трябва!
Ако Радо разреши ще я качим на сайта за пример на останалите отбори да се ръководят от този модел.
По-основни проблеми, които се проявиха докато пробвах новите коли:
1. G.S.M.I COOL - колата е чисто бяла и не се зареждат текстурите
2. SRT F1 - играта забива като се зареди пистата с избран този екип.
Тези два екипа да потестват още малко и да отстранят проблемите по колите си, след което да ги изпратят отново.
На част от екипите не им излизат картинките при избор на отбор и пилоти в играта - заменени са с други, но това мисля, че лесно ще го отстраня, като комплектовам мода.
Ако Радо разреши ще я качим на сайта за пример на останалите отбори да се ръководят от този модел.
По-основни проблеми, които се проявиха докато пробвах новите коли:
1. G.S.M.I COOL - колата е чисто бяла и не се зареждат текстурите
2. SRT F1 - играта забива като се зареди пистата с избран този екип.
Тези два екипа да потестват още малко и да отстранят проблемите по колите си, след което да ги изпратят отново.
На част от екипите не им излизат картинките при избор на отбор и пилоти в играта - заменени са с други, но това мисля, че лесно ще го отстраня, като комплектовам мода.
Калин Рашев
Tест пилот
РАХО Racing
Tест пилот
РАХО Racing
- Kalin
- Организатор
- Мнения: 1219
- Регистриран на: Пон 27 Юни, 2005 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Непълни болиди - дотук съм получил и части от болидите на РКР и Look_at_ME, като РКР е със старите си номера 20 и 21, които трябва да се актуализират.
Моля тези два отбора да изпратят цялата папка на болидите си, когато са готови!
Моля тези два отбора да изпратят цялата папка на болидите си, когато са готови!
Калин Рашев
Tест пилот
РАХО Racing
Tест пилот
РАХО Racing
Не знам защо не тръгва колата на G.S.M.I COOL но ще видя какъв е проблема и до края на седмицата ще я изпратя.
- Radkonen
- Intermediate
- Мнения: 312
- Регистриран на: Нед 11 Сеп, 2005 11:00 pm
- Местоположение: Дупница
- Обратна връзка:
Благодаря за похвалата.
Здрава работа беше все пак.
Разбира се че разрешавам да я качите.
Макар че вчера видях една малка неточност, обаче вече бях пратил папката с болида.
Шлема на Габърски не е тоз дето трябва.
Просто скина за LB Helmet трябва да се сложи върху RenautHelmet и всичко е ОК.
Ако някой има въпроси мисля че мога да помогна.
Питайте с питане далеч се стига.

Здрава работа беше все пак.
Разбира се че разрешавам да я качите.
Макар че вчера видях една малка неточност, обаче вече бях пратил папката с болида.
Шлема на Габърски не е тоз дето трябва.
Просто скина за LB Helmet трябва да се сложи върху RenautHelmet и всичко е ОК.
Ако някой има въпроси мисля че мога да помогна.
Питайте с питане далеч се стига.



Радослав Шопов
Lotus-Bentlley
Engine - Core 2 Duo E 7200 2.53GHz;RAM 3.25GB;GeForce 9500GT 1024MB Videocontroler
Lotus-Bentlley
Engine - Core 2 Duo E 7200 2.53GHz;RAM 3.25GB;GeForce 9500GT 1024MB Videocontroler
Калине аз съм готов с болида и номерата са оправени ,ама не съм много на ти с играта и не знам как да го пусна в сезона !,като сложа мас файла върху този на тойота ми тръгвва колата,а като самостоятелен отбор не знам как да го направя!!!
ПЛАМЕН ЯЛЪМОВ
собственик и пилот 1
PKP F1 TEAM TAG-PORSCHE
BGF1
http://es.youtube.com/watch?v=J_xBdsXFRCw
http://www40.brinkster.com/pkpf1team/index.html
собственик и пилот 1
PKP F1 TEAM TAG-PORSCHE
BGF1
http://es.youtube.com/watch?v=J_xBdsXFRCw
http://www40.brinkster.com/pkpf1team/index.html
- Radkonen
- Intermediate
- Мнения: 312
- Регистриран на: Нед 11 Сеп, 2005 11:00 pm
- Местоположение: Дупница
- Обратна връзка:
Щом си направил скиновете ето как аз го направих:
отваряш .mas файла и ескпортваш в чисто нова папка всичко което си променил с име - на отбора, най-добре съкратеното име на отбора/примерно скина за колата го експортваш като LB , (от Lotus-Bentley), после LBDRIVER, LBHELMET , LBLOLIPOP и т.н.
Това става въпрос за .ВМР-тата.
Сега в една папка си имаш скиновете за твоя отбор дето ще ти трябват.
После копираш, чисттата папка на отбора върху който си работил да кажем Рено, някъде.-това е оригиналната папка на отбора без твойте скинове.
Преименоваш я на LB.После в .mas файла добавяш твойте скинове,ама не върху тези на Рено а просто като отвориш .mas файла му даваш add a file to this mas file -това става с плюсчето (+)
така си едваш всички скинове.
Затвараш .mas
След това преименуваш всички останали файлове с твоето име , в случая LB.
Без engine , f1sounds
като сменяш имената на .veh файловете става така от 2005_renault05.veh става на 2005_LB26.veh
като номера след името е твоя стартов номер.
всички други файлове дето пише renault слагаш LB
После , важно е да редактираш .veh файловете ( и двата )
отвараш ги с Notepad и тук променяш :
DefaultLivery="Renault"
HDVehicle=2005_Renault.hdv
Graphics=Generic_F1_2005RH.gen
GenString=MB05RGBAI // Used to generate MTS names in *.gen file
Sounds=f1sounds.sfx
HeadPhysics=headphysicsRH05.ini // Affects driver eyepoint only
Eyepoint=(0.000, 0.550, 0.350) // Driver eyepoint (cockpit view only)
CameraTarget=(0.000, 0.550, 0.350) // Base target for all other views (swingman, TV cockpit, tracksides, etc.)
Number=5
Team="Renault"
Driver="Fernando Alonso@@@#"
Description="2005 Renault"
Engine="Renault Sport"
Manufacturer="Renault"
Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"
FullTeamName="Renault"
TeamFounded=2002
TeamHeadquarters="Enstone, England"
TeamStarts=0
на
DefaultLivery="LB"
HDVehicle=2005_LB.hdv
Graphics=Generic_F1_2005RH.gen
GenString=MB05RGBAI // Used to generate MTS names in *.gen file
Sounds=f1sounds.sfx
HeadPhysics=headphysicsRH05.ini // Affects driver eyepoint only
Eyepoint=(0.000, 0.550, 0.350) // Driver eyepoint (cockpit view only)
CameraTarget=(0.000, 0.550, 0.350) // Base target for all other views (swingman, TV cockpit, tracksides, etc.)
Number=26 - стартовия ти номер
Team="LB"
Driver="Radoslav Shopov
Description="LB"
Engine="Bentley"
Manufacturer="LB"
Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"
FullTeamName="LB"
TeamFounded=2002
TeamHeadquarters="Dupnica, Bulgaria"
TeamStarts=0
после копираш engine и hdv от McLaren в твойта папка
hdv го преименуваш на 2005_LB.hdv
Така след това таз папка я слагаш в ......SeasonData\Vehicles
пускаш играта и трябва да стане при мен първия път задния спойлер малко се беше умешал ама после в мас файла сложих върху задния спойлер на рено моя скин и се оправи
Не знам дали така се прави всичко но при мен стана.
Забележка:DefaultLivery при Рено е само за отбора, при McLaren има Livery и за пилота.
Още едно допълнение във .veh файловете трябва да се посочи на реда Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2004RH" следното Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"
Това е за да се покажат колите от RH2004 във RH2005 мода.
и въобще от който и да е друг мод .
отваряш .mas файла и ескпортваш в чисто нова папка всичко което си променил с име - на отбора, най-добре съкратеното име на отбора/примерно скина за колата го експортваш като LB , (от Lotus-Bentley), после LBDRIVER, LBHELMET , LBLOLIPOP и т.н.
Това става въпрос за .ВМР-тата.
Сега в една папка си имаш скиновете за твоя отбор дето ще ти трябват.
После копираш, чисттата папка на отбора върху който си работил да кажем Рено, някъде.-това е оригиналната папка на отбора без твойте скинове.
Преименоваш я на LB.После в .mas файла добавяш твойте скинове,ама не върху тези на Рено а просто като отвориш .mas файла му даваш add a file to this mas file -това става с плюсчето (+)
така си едваш всички скинове.
Затвараш .mas
След това преименуваш всички останали файлове с твоето име , в случая LB.
Без engine , f1sounds
като сменяш имената на .veh файловете става така от 2005_renault05.veh става на 2005_LB26.veh
като номера след името е твоя стартов номер.
всички други файлове дето пише renault слагаш LB
После , важно е да редактираш .veh файловете ( и двата )
отвараш ги с Notepad и тук променяш :
DefaultLivery="Renault"
HDVehicle=2005_Renault.hdv
Graphics=Generic_F1_2005RH.gen
GenString=MB05RGBAI // Used to generate MTS names in *.gen file
Sounds=f1sounds.sfx
HeadPhysics=headphysicsRH05.ini // Affects driver eyepoint only
Eyepoint=(0.000, 0.550, 0.350) // Driver eyepoint (cockpit view only)
CameraTarget=(0.000, 0.550, 0.350) // Base target for all other views (swingman, TV cockpit, tracksides, etc.)
Number=5
Team="Renault"
Driver="Fernando Alonso@@@#"
Description="2005 Renault"
Engine="Renault Sport"
Manufacturer="Renault"
Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"
FullTeamName="Renault"
TeamFounded=2002
TeamHeadquarters="Enstone, England"
TeamStarts=0
на
DefaultLivery="LB"
HDVehicle=2005_LB.hdv
Graphics=Generic_F1_2005RH.gen
GenString=MB05RGBAI // Used to generate MTS names in *.gen file
Sounds=f1sounds.sfx
HeadPhysics=headphysicsRH05.ini // Affects driver eyepoint only
Eyepoint=(0.000, 0.550, 0.350) // Driver eyepoint (cockpit view only)
CameraTarget=(0.000, 0.550, 0.350) // Base target for all other views (swingman, TV cockpit, tracksides, etc.)
Number=26 - стартовия ти номер
Team="LB"
Driver="Radoslav Shopov
Description="LB"
Engine="Bentley"
Manufacturer="LB"
Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"
FullTeamName="LB"
TeamFounded=2002
TeamHeadquarters="Dupnica, Bulgaria"
TeamStarts=0
после копираш engine и hdv от McLaren в твойта папка
hdv го преименуваш на 2005_LB.hdv
Така след това таз папка я слагаш в ......SeasonData\Vehicles
пускаш играта и трябва да стане при мен първия път задния спойлер малко се беше умешал ама после в мас файла сложих върху задния спойлер на рено моя скин и се оправи
Не знам дали така се прави всичко но при мен стана.
Забележка:DefaultLivery при Рено е само за отбора, при McLaren има Livery и за пилота.
Още едно допълнение във .veh файловете трябва да се посочи на реда Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2004RH" следното Classes="FormulaOne, OpenWheel, 2005RH"
Това е за да се покажат колите от RH2004 във RH2005 мода.
и въобще от който и да е друг мод .
Последно промяна от Radkonen на Пет 10 Фев, 2006 12:26 pm, променено общо 1 път.
Радослав Шопов
Lotus-Bentlley
Engine - Core 2 Duo E 7200 2.53GHz;RAM 3.25GB;GeForce 9500GT 1024MB Videocontroler
Lotus-Bentlley
Engine - Core 2 Duo E 7200 2.53GHz;RAM 3.25GB;GeForce 9500GT 1024MB Videocontroler
Нашия отбор е върху тойота обаче,.ще го пробвам и ако не става ще те търся по ИЦК 

ПЛАМЕН ЯЛЪМОВ
собственик и пилот 1
PKP F1 TEAM TAG-PORSCHE
BGF1
http://es.youtube.com/watch?v=J_xBdsXFRCw
http://www40.brinkster.com/pkpf1team/index.html
собственик и пилот 1
PKP F1 TEAM TAG-PORSCHE
BGF1
http://es.youtube.com/watch?v=J_xBdsXFRCw
http://www40.brinkster.com/pkpf1team/index.html
- Kalin
- Организатор
- Мнения: 1219
- Регистриран на: Пон 27 Юни, 2005 11:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Архивирайте болидите когато ги изпращате!
Защо да го правите:
1. Така си спестявате време като пращате само 1 файл.
2. Изращате значително по-малък обем информация.
3. Спестявате ми на мен време, защото тегля само 1 файл
4. Застраховате се от грешки - сигурни сте че не сте забравили някой файл и аз съм сигурен че съм изтеглил всичко.
Защо да го правите:
1. Така си спестявате време като пращате само 1 файл.
2. Изращате значително по-малък обем информация.
3. Спестявате ми на мен време, защото тегля само 1 файл
4. Застраховате се от грешки - сигурни сте че не сте забравили някой файл и аз съм сигурен че съм изтеглил всичко.
Калин Рашев
Tест пилот
РАХО Racing
Tест пилот
РАХО Racing